Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Harvest_Moon schreef:Dankjewel ! Ik ga het binnenkort eens proberen
Is dit te berijken met een Kodak Easyshare C300 ?
Elessar schreef:Harvest_Moon schreef:Dankjewel ! Ik ga het binnenkort eens proberen
Is dit te berijken met een Kodak Easyshare C300 ?
Dat kan je zelf bekijken. Even de specificaties van de camera opzoeken. Als je een A stand hebt, zit je goed.
Sander_ schreef:@Harvest_moon; dit bereik je idd door ten eerste een grote afstand tussen voorwerp - achtergrond te realiseren. Ten tweede kies je voor een klein F-getal, dat betekent dus een gróót diafragma-opening. Hierdoor vervaagt de achtergrond nog meer.
Nevony schreef:Als ik kied voor een klein F getal worden mijn foto's vaak bewogen, komt dit, omdat je dan automatisch een langere sluitertijd hebt?
SmeeJ schreef:Dankje!
Handleiding heb ik helemaal doorgelezen maa rstond niets overin
Myukii schreef:Lenzen verwisselen en je instellingen veranderen.. Daarom word voor echte beginners gewoon een góéde compact (of superzoom) camera aangeraden, omdat je met een echte goede compact dan nog een beter resultaat kan krijgen dan met een SLR..
Sander_ schreef:Instap-SLR's zijn op dit moment helemaal niet meer zo duur, dus als je echt verder wilt kun je denk ik beter naar de toekomst kijken met het oog op een SLR, maar verder is het uiteraard verstandig om "klein" te beginnen.
WildWings schreef:SmeeJ schreef:Dankje!
Handleiding heb ik helemaal doorgelezen maa rstond niets overin
Onzin, want ik heb het ook gewoon uit de handleiding gehaald. 't Is jammer dat ik die niet meer heb, dan had ik 't even voor je opgezocht
Je moet, als je 'm op MF hebt gezet, het knopje waar een plusje en een minnetje op staan ingeduwd houden en dan met de zoomknopjes het scherptepunt dichterbij of verderweg leggen geloof ik.
Elessar schreef:Niet zo duur, Sander? Koop me alsjeblieft een leuke SLR.![]()