Hierbij je avatar, je ziet een klein stukje van de laatste avatar en 1na laatste maar, ik kan het nog niet goed.. Als iemand me wilt helpen heel graag !

Link: http://img56.imageshack.us/img56/9053/a ... n50lw4.gif
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:
WACHTLIJST :
Snoekiej
kelcy
wereldhummel
Ier_ schreef:Misschien dat ik ze straks ff maak......
Ier_ schreef:Ghehehe, jij mag het ook wel doen hoor.
No problemo.
Weet niet zeker of ik het doe.
Ier_ schreef:HAHA.
Wie weet vanavond als ze dan nog niet gedaan is.
Moet nu eerst post lopen, dan iemand regelen voor kranten voor volgende week [ga week weg!] en dan jouw avatar maken & als ik dan nog zin/tijd heb dan zal ik is kijken voor de avatars hier.Denk dat ze vanavond wel al gedaan zullen zijn.
Niine schreef:Hallo!! Ik heb een filmpje, en daar zou ik ga springen maar er zijn eerst een paar weigeringen! Nou zou ik die eerste weigering graag in mijn avater willen hebben, maar ik weet niet of dat mogelijk is omdat eerste nog de rest weg geknipt moet worden!! Het zijn de eerste 20 seconden ofzo!! Ik ben benieuwd of het gaat!
Borisjuuh schreef:Ier_ schreef:HAHA.
Wie weet vanavond als ze dan nog niet gedaan is.
Moet nu eerst post lopen, dan iemand regelen voor kranten voor volgende week [ga week weg!] en dan jouw avatar maken & als ik dan nog zin/tijd heb dan zal ik is kijken voor de avatars hier.Denk dat ze vanavond wel al gedaan zullen zijn.
We laten ze gewoon speciaal voor jou staan! Wat vind je daarvan schat?
Borisjuuh schreef:Ier_ schreef:
We laten ze gewoon speciaal voor jou staan! Wat vind je daarvan schat?
HAHA.
Lekkerwijf ben jij ook he.
Ik wil wat meer 'aparte' avatars gaan maken, zoals die ik je PBde en zoals dat ik 'm heb. Maar goed, ik ga weer verder werken.
Citaat:Wachtlijst ;
Snoekiej
Kelcy
Wereldhummel
MizzKarice schreef:Citaat:Wachtlijst ;
Snoekiej
Kelcy
Wereldhummel
Nine