ik denk trouwens maar daar moet wel iedereen het mee eens zijn, dat de nieuwe foto wel vast kan komen, wanneer diegene die heeft "gewonne" er tijd voor heeft
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik denk trouwens maar daar moet wel iedereen het mee eens zijn, dat de nieuwe foto wel vast kan komen, wanneer diegene die heeft "gewonne" er tijd voor heeft

leuk gedicht trouwens 

)

Ik vind ze alle drie wel wat hebben maar ik vind het eerste het beste bij de foto passen.
Ik vind hem wel heel mooi!!
Hij zegt eigenlijk alles wel wat ik bij de foto ook zie...

Heb er verder niet op aan te merken!! 
(Vergeef deze blonde muts....
)

Voordat iemand een 'foutje' maakt....
) 

heb er nu alweer zin in
.
Eve_lien schreef:Hum.
Ik heb al twee keer gewonnen.
En ja. Waarom vaag je of ik hem zelf heb geschreven?
En je had hem gequote...maar dan heb je hem vast van je eigen site gehaald ofzo...ach, ik was gewoon nieuwsgierig...
nujaro schreef:Gefeliciteerd
Shalimar, door jou kwam ik ook op het idee van mijn gedicht
en het is wel een idee om een lijstje te maken, maar dan wint niet altijd de beste dat is dan wel weer zo, aan de andere kant is het wle weer eerlijk want iedereen komt op zijn beurt aan de beurt (wat een woorden) om een foto te kiezen en een beoordeling te vellen
maar mij maakt het niet zo heel veel uit eigenlijk
ik hoop dat Isabellover snel een nieuwe foto gaat zoekenheb er nu alweer zin in
![]()
) 
hihi grapje hoor!Maar ik vind het wel eeen goed idee ik ga naar bed toe truste!
.
Maar plaats je reactie maar gewoon hier hoor...anders word ik ervan beschuldigd mijn eigen topic omhoog geschopt te hebben...
)
!
Dieuwke1989 schreef:Hopen dat ik meer kan met de nieuwe foto!
Shalimar, ik vind engelse gedichten vreselijk moeilijk lezen als ze langer dan 4 alinea's zijn. Sorry, ik ga hem niet doorlezen..