@Fenn, rolstoel foto krijg ik wel ideeen bij..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

veraA schreef:Plaats maar gewoon, als het niet goed is geven we gewoon tips, niemand wordt boos hoor als ie niet zo mooi is
@Fenn, rolstoel foto krijg ik wel ideeen bij..
Moet nog even wat foutjes corrigeren en dan plaats ik hem morgen wel.
:
ik maak altijd hele lange zinnen en dat heb ik nu zelfs later nog aangepast (kun je voorstellen hoe lang ze eerst waren
) En die aanhalingstekens, tsja ik heb ook geen idee welke t nou moet zijn, dus doe ik t beide maar
maar bedankt voor het commentaar

Citaat:
Boos loop ik naar huis. Die stomme mensen ook allemaal, ik ben ze allemaal zat. Mijn ‘vriendinnen’ negeren me als ik mezelf ben, altijd moet ik een ander spelen als zij in de buurt zijn, altijd die vrolijke, arrogante trut. Daardoor krop ik mijn problemen op, of zoals mijn ouders zeggen, je stelt je aan. Mijn ouders zijn ook zo apart, tenminste zo noemen ze het, als je het mij vraagt zijn ze gewoon raar. Ze drinken heel veel en mijn vader gebruikt drugs. Hij is al een paar keer met een overdosis naar het ziekenhuis gebracht. Ze hebben nooit tijd voor me, ik ben in hun ogen niet meer dan een schoonmaakstertje dat ook nog naar school moet. Op school is het ook niet zo gemakkelijk. De mensen die zich mijn vriendinnen noemen vinden me alleen aardig als ik me voordoe als iemand anders, iemand die ik niet ben en zeker niet wil zijn. Maar zonder die mensen, kwam ik het leven helemaal niet door. Ik kom thuis en de drank geur komt me tegemoet. Whisky, mijn vader is dus weer thuis. AAAAAAAAAMYYYY, bulderd mijn vader. Nijdig smijt ik mijn tas in een hoek en stamp de huiskamer binnen. Ja vader, antwoord ik rustig. Mijn wiet is op, ga nieuw halen! beveelt hij mij. Ik krijg wat geld in mijn handen geduwd en ik loop naar de schuur om mijn fiets te halen. Daar tref ik mijn moeder aan. Stom dronken natuurlijk maar dat ben ik gewend. Ze ligt midden in de schuur te slapen, en ik besluit haar straks te verzorgen.
Als ik terug kom met de wiet in mijn zak zie ik dat mijn vader wat van zijn vrienden heeft uitgenodigd. Ik smijt de wiet tegen het hoofd van mijn vader en ga weer naar de schuur om mijn moeder te halen.
Ik stop haar in bed en gooi de dekens over haar heen, die kan lekker daar haar roes uitslapen. Die stomme drank heeft ons hele leven verpest. Alles kapot, allemaal door de drank. Ik loop de trap op naar mijn kamer en smijt de deur achter me dicht.
Ik loop gelijk naar mijn bureau en haal daar een oud boekje uit, het is mijn dagboek. Mijn enige herinnering uit de tijd dat wij nog gelukkig waren, al een familie.
Ik lees heel het boekje door, er staan mijn gedachten in, mijn gevoelens. Van rotdagen van goede dagen, alles stond erin. Ik lees het hele boekje en krijg de tranen in mijn ogen, weer grijpt mijn hand, naar mijn enige trouwe vriend. Ik ben woedend, verdrietig en nog veel meer gevoelens gieren door mijn lijf. Mijn hand pakt het stuk glas wat op het bureau ligt. Ik druk het in mijn pols, het bloed druipt over mijn arm. Ik snij het glas in mijn vel, ik snij, en geniet…

Ja, echt.
Lees er maar overheen