Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shalimar schreef:Euhh, als ik op ctrl alt x druk gebeurd er dus helemaal niets.....
Ik ga dus wel even die andere manier gebruiken...kijken of die lukt...
Shalimar schreef:Dat met die maskers werkt ook niet want ik heb de Engelse versie en ik zie nergens dat masker icoontje...ik krijg alleen die rode achtergrond als ik naar de magic extracter ga en dan kan ik wel leuk alles rood maken wat ik niet in de selectie wil hebben maar als ik dan op ok druk is er niets veranderd...ik word het een beetje zat zo...
Edit: Als ik bij Filter kijk staat er geen extract tussen...
Kinee_ schreef:Ik heb ook een vraag:
Wat is een gratis en goed fotobewerkprogramma waar ik 2 foto's in elkaar kan laten overlopen?
anke2002 schreef:Hoi!
Ik wil ook graag foto's gaan bewerken, maar ik heb echt geen idee met welke programma je dat kunt doen. Ik lees hier wel regelmatig iets over psp9 en pspx, maar zou iemand bij kunnen uitleggen wat dat precies is en hoe je dat kunt downloaden? Ik heb al psp9 al op google opgezocht, en daar kwam ik wel bij een site waar je het kunt downloaden (denk ik) maar dat deed mijn computer niet?
Als jullie me zouden willen helpen zou ik dat super fijn vinden, want ik ben niet zo handig met computers enzo.
Fantine schreef:en hoe maak je een foto doorzichtig in Photoshop?
arans schreef:wat is een blend?? maar ondertussen weet ik al redelijk veel bij photofilter dus als ik weet wat het weet ik mischien ook hoe je het moet maken