Ik ben doodmoe maar hahaha wat heb ik n lol gehadddd!
"klaas staat aan de deeuuuuur" gilt Suus naar boven.
Ik ren van de trap af, sla 8 treden over en ren weer verder, ruk de deur open en vlieg klaas in zn armen. "Ik heb je zo gemiiiist!!!" roep ik.
"maar..... ik heb je 5 minuten geleden nog gezien, ik ging iets uit de auto halen weet je nog?" zegt hij.
"eh...ja..maar ehhh... nou en." zeg ik ge-ergerd. "dat gedonder met jou altijd" zeg ik tegen hem en sleur hem mee naar binnen.
"Komt Piet nog?" vraag ik aan Nicky. "rondrondrond" geeft ze als antwoord. "o....wat??" zeg ik, als ik zie dat ze haar nagels aan het vijlen is. "Ja ik kan toch niet vijlen en praten tegelijk!!" zegt ze. "maar nee die komt niet meer, ik heb hem gedumpt. "Waarom?" vraag ik verbaasd. "achja..... dat was zo'n pimp vind je niet, dat haar en die grote diamanten oorknoppen... en de naam piet deed me de hele tijd denken aan mn goudvis die ik heb laten inslapen.... Ik werd elke keer aan hem herrinnerd, kon er niet meer tegen...!" De arme meid...
"Hoe heb je hem gedumpt?" vraagt Klaas geïnteresseerd.
"We gingen naar de mac donalds, en toen heb ik hem achtergelaten in de ballenbak.. Hij had niets door, was veel te druk met.... zn ballen." giecheld suus.
Als we even later in de auto stappen naar onze paarden te gaan, ziet Suus een goser lopen. "Die gaat mee, in de zak!!!" roept ze. Hij kijkt gelijk om en even later zit Koen bij ons in de auto. Algauw gaat het over klompen en koei'n........ "Bij ons op de boerderie....." horen we constant. "HAAH ik hou wel van een boer!" roept Suus. "Of twee!!" zeg ik, waarna ik n beetje rood uitsla.