[verhaal] liefde en paarden...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vue

Re: [verhaal] liefde en paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 09:45

graag ontopic blijven.
en oneliners zijn niet toegestaan.

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 10:47

pardon..

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 10:59

Gelukkig maar dat je vakantie leuk is geweest!

Heb je nu ondertussen alweer een nieuw stukje

@ mandy_b_s: Uhm, jij bent geen moderator ofzo hoor..

VliendertjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:24

Meer..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 11:36

Nero, dat klopt maar ze heeft wel gelijk

Virginie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:19

leuk verhaal. vervolg??? en het leest inderdaad heel vlot zoals het al gezegd is

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:03

Mijne ook hoor
Komt er vandaag nog een nieuw stukje?

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 16:52

Er gaat vandaag een groot stuk komen..

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 18:24

en waar blijft die dan.. ?

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 18:35

Die is nog half in de maak..

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 18:56

Nouja. Groot. Groot voor mij..

Ze wast haar haren en zet de douche uit. Dan droogt ze zich af en begint haar tanden te poetsen. “oliebol!” Een tandpasta spetter vliegt in Marleen haar oog. Pissig gooit ze haar tandenborstel in de wasbak en spoelt haar mond.
Haar humeur blijft gewoon gestrest. Wat ze ook doet. Straks als Mickey er is, zal ze zich wel beter voelen. Als Marleen net bezig is met haar oogpotlood komt haar moeder binnen. Ze schiet uit als ze om wil kijken naar haar moeder die iets tegen haar zegt. “Au! Mam, rot op!”
“Wat zei je daar!” “Niets! Ga nou maar gewoon weg!” “Ik ga helemaal niet weg voordat jij je excuses aanbied en normaal gaat praten!” “Ja mam, sorry.” “Op een normale manier graag.”
“Sorry mam, het spijt me. Zal het niet meer doen hoor.” “Ga je het nou ook nog menen of hoe zit dat jonge dame! Anders kun je Mickey vanmiddag wel vergeten!” Marleen haar maag krimpt in elkaar. “Sorry mam,” zegt ze met een piep stemmetje. “Mooi zo. En laat me dit niet weer horen.” Haar moeder loopt haar kamer uit en Marleen gaat weer verder met haar make-up. “Zeur mens,” mompelt ze. Ze doet haar haar strak in een staart en bekijkt zichzelf eens goed in de spiegel. Ze mag ook wel weer eens even naar de kapper. Dit kapsel heeft ze nu al eeuwen. Als de deurbel gaat stormt Marleen zo snel als ze kan met haar rib van de trap af.
Ze opent de voordeur en geeft Mickey een dikke zoen op z’n mond. “Ook hoi Marleen.” “Sorry, ik ben een beetje enthousiast.” “Dat snap ik wel joh.” Mickey doet een stap richting Marleen en slaat twee armen om haar heen. Dan volgt er een lange, liefdevolle kus. Marleen is in de wolken. Wat heeft ze dit gemist. Gewoon lekker met z’n tweetjes thuis. Haar vader en moeder zijn naar het werk en alleen Spike is nog thuis. Maar daar zullen ze geen last van hebben. Marleen loopt de kamer in en Mickey volgt als hij zijn jas heeft opgehangen.
Marleen ziet dat Mickey de hele tijd zijn hand achter zijn rug heeft gehouden. “Wat heb je meegenomen?” “Ben je nieuwsgierig?” “Best wel ja.” Achter z’n rug haalt Mickey een plasticzak weg met een groot pak erin. “Maak maar open.” “Voor mij? Maar waarom?” “Gewoon, daarom.” Marleen neemt het pak mee naar de bank en gaat zitten. Voorzichtig scheurt ze het papier eraf en er komt een doos tevoorschijn. Marleen maakt de doos open en springt op. “Aaaaaaaaaah! Wat super gaaf!” Uit de doos haalt ze twee peperdure petrie laarzen. “Oh Mickey. Echt zooooo super! Bedankt!” Ze legt de schoenen op de bank en omhelst Mickey. “Dus je vind ze mooi?” “Ze zijn geweldig man!” “Mooi zo! Maat 39 toch?”
“Inderdaad. Maar weet je hoe duur die laarzen zijn? Dat is toch veel te veel?” “Nou ja, dat word dus niets voor je verjaardag dit jaar.” “Ik vind het best!” “Tuurlijk krijg je dan ook iets!”
“Nee dat vind ik te veel van het goede.” “ Dat zien we dan wel oké?” “Is goed!”
Wat een super vriend heeft ze toch! Ze is helemaal in de zevende hemel.
“Het leven kan soms zo slecht zijn, maar met jou erbij, is het gewoon altijd feest.”
“Haha, worden we poëtisch?” Marleen voelt zichzelf rood worden. “Ik heb je gewoon zo gemist. O oliebol! Ik moet Jessy nog even bellen. Ze wilde je ook graag nog even zien.”
“We kunnen ook even bij haar langs gaan.” “Lijkt me niet zo’n goed idee met mijn ribben. Ik moet nog goed rusten. Ik mag nog niets eigenlijk. Maar ja, daar houd ik me al niet helemaal aan. Zal ik haar dan maar even bellen?” “Is goed joh, zeg alleen maar dat ik over een uurtje bij jou kom. Dan hebben we nog even tijd voor ons samen.” “Is goed.”

>Met Jessy.
<Hay Jess, met Marleen. Je kunt over een uurtje wel komen, dan ben ik nog even met Mickey alleen.
>Is goed, ik zie je over een uurtje. Doe maar vast de groetjes
<Doe ik. Tot straks. Doeg!
>Doei!

“Ze komt er over een uurtje aan.” “Mooi zo, hebben we nog even tijd voor ons tweeën.”
“Maar vertel nou eens precies hoe het ging in het ziekenhuis?” “Nou ja, ik heb daar dus heel lang op die kamer gelegen. Toen hebben ze gekeken of ik uitzaaiingen had. Maar die had ik gelukkig niet. Daarna heb ik dus die gemokuur gekregen. Die sloeg aan en zo is alles verholpen.” “Echt geweldig!” “Inderdaad. Dat ze je dan ook zo kunnen helpen.” “Helemaal mee eens.” “En vertel nu eens hoe het met jou is gegaan dan?” “Ik had Jessy meegenomen naar Sjors om haar eens te laten zien. Jessy stond even bij Sjors en ik wilde de stal uitmesten.
Dus ik haalde de mestvork op en liep richting haar box. Sjors begon de steigeren en Jessy hield haar niet meer. Toen heb ik een trap in mijn maag gekregen en verder weet ik het eigenlijk niet goed meer. Volgens mij werd ik wakker bij Jessy thuis en daarna was ik thuis.
Dat is allemaal heel vaag. Daar weet ik niet meer veel van.” “Zo hé, dat is ook niet niks. Maar waarom ging Sjors dan zomaar steigeren?” “Ik heb geen flauw idee. De vorige keer schrok ze er helemaal niet van. Misschien heeft het iets met haar vorige eigenaar te maken. Een slechte ervaring of zo. Of ze is gewoon schrikkerig. Ik zal er vanzelf wel achterkomen.” “Als je maar voorzichtig doet.” “Je lijkt mijn moeder wel.” “Sorry. Even pesten.” Na een uurtje bijkletsen komt Jessy de kamer binnenlopen. Ze stormt op Mickey af en omhelst hem. “Haha.” Marleen kijkt lachend naar het tafereeltje. Een jongen die bijna wordt geplet door een erg hyper meisje.

Virginie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:18

tof stuk, verder schrijven hé

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:30

leuk.
schrijf je verder ??

micky is wel erg rijk ?
doe mij ook een rijke vriend, haa

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-05 19:59

meer!

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 15:15

Weer een stukje:

Een jongen die bijna wordt geplet door een erg hyper meisje.
“Haha, zo Jessy. Je bent zeker wel blij om me te zien.” “O, echt wel! Ik ben echt zo blij dat je beter bent!” “En je bent niet de enige,” knikte Marleen haar toe. “Haha, o ja. Sorry!” “Geeft niet joh! Had ik zonet ook.” “Wat zullen we eens doen,” vroeg Mickey. Alle drie keken elkaar vragend aan. “Ik weet het,” riep Marleen uit. “We kunnen mijn videocamera pakken en een film opnemen.” “Heb je die dan?” Mickey keek Marleen met een scheven mond aan. “Ja, ooit een keer gekocht. Doen?” “Gaaf,” riepen Mickey en Jessy in koor. De drie pubers bedachten een script en begonnen de film. Marleen was een slachtoffer van een auto-ongeluk en lag in het ziekenhuis. Zo hoefde ze niet te veel te doen. Mickey was de dokter en Jessy de assistente.
Mickey moest een dokter zijn die absoluut niet kon opereren en Jessy een assistente die te dom was om het gereedschap aan te geven. Een half uurtje waren ze bezig met de film en daarna sloot Marleen de camera aan aan de TV. Ze bekeken de film en konden hun big-smiles
niet van hun gezicht houden. Toen de film was afgelopen keken de drie elkaar aan en schoten in de lach. Marleen hield het niet meer en riep: “Haha, we zijn 16 jaar en dan maken we zo’n kinderachtige film! Hahahaha! Wat je allemaal wel niet doet als je je verveelt!” Een half uurtje later gingen Jessy en Mickey terug naar huis en zat Marleen weer alleen thuis.
Nu ze alleen was voelde ze pas hoe moe ze zich voelde. Ze had last van haar ribben en kon haar ogen nauwelijks open houden. Ze besloot om maar een middag dutje te gaan doen.

Omarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 15:25

heey, leuk man( sorry dat ik zo lang niet heb gerageerd)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:25

super weer !!
ik wil meer

allie_mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 16:11

wil ook meer!!

Kleiine_Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:12

Wow Ik Ging gistere langs en ben nu klaar met het leze en wil MEER haha
is echt super GAAF wilde dat ik o0k zo kon schrijven als jou !!
je moet echt een boek aan schrijven en als je dat doet IK GA HM KOPEN EN VEREL IEDEREEN hoe leuk het boek is haha
Xxx Kleiine Kiim xxX
ik wil meer,meer,meer

Kleiine_Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:13

ik ben je gro0tste fan moet ik er nog ff bij zegge haha
duizende complimentjes vo0r jou !!
Xxx Kleiine Kiim xxX

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 18:34

@ kleine kim : msn taal is niet toegestaan

wanneer komt er een nieuw stuk ?

svenlOver15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:45

Leuk verhaal..! ik heb het al eerder gelezen, maar ben tOen dit tOpic kwijt geraakt.. maar ik heb hem weer gevOnden..! ik ga het nu zeker wel verder lezen!! ga zo door!

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 21:19

Nieuw hoofdstuk nieuw stukje..

Om zes uur werd Marleen gewekt door haar moeder. Het was tijd om te gaan eten.
Gapend stapte Marleen uit haar bed en bekeek zichzelf eens in de spiegel. Ze zag er niet uit!
Nou ja, wat maakt het ook uit. Ze gaat zo toch weer naar bed. Sloom liep Marleen de trap af en ging aan tafel zitten. Bijna onverstaanbaar mompelde ze: “Hoi mam. Hoi pap.”
Ze schepte haar vlees, aardappelen en spinazie op. Langzaam werkte ze het naar binnen en daarna wenste ze haar vader en moeder welterusten. Ze sjokte de trap op, deed haar gordijn naar beneden en ging in bed liggen. Snel viel ze in een diepe slaap.

Hoofdstuk 2

Twee weken later was Marleen er weer helemaal bovenop en kon er weer helemaal voor gaan.
Het enige mindere was, dat ze nu ook weer naar school moest. Maar nu kon ze tenminste ook weer naar Sjors. Vandaag zou het de eerste dag zijn dat ze weer ging kijken. Na school zou ze er gelijk heen gaan en die meid eens even helemaal verwennen. School duurde net zo lang als normaal maar het leek wel twee keer zo lang te duren. Marleen kon haar gedachten niet van Sjors afhouden en haar ogen niet van Mickey. Ze was echt helemaal in gedachten verzonken.
Soms werd ze even wakker geschud door een leraar die haar iets vroeg. Toen de school dan eindelijk uit was gaf ze Mickey een kus en zei dat ze nu echt weg moest. Ze zwaaide Jessy gedag en rende naar haar fiets toe.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 22:19

méér

Kleiine_Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 23:35

MEER :);)