Je zal er maar tussen springen. 
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Je zal er maar tussen springen. 

Bellatrix schreef:Feedback week 4
Bo_Y: ik vind hem erg raar van kleur. Heb je dat met opzet zo gedaan? Ik vind hem te donker. Hond is ook te centraal
 ene keer met een diafragma van bijv. 2.5 haar scherp op beide ogen, en andere keer weer niet. Binnenkort een cursus! Haha. En ja.. die achtergrond. Kwestie van smaak denk ik. Vond hem rete gaaf toen ik hem bestelde, heb verschillende achtergrondjes besteld en wil ze eerst allemaal een keer uitproberen haha                                                         

bokt2 by Mandy Minnen, on Flickr                                                         

week 4 by Iris van Adrichem, on Flickr                                                         

Haha! Qua kleur vind ik hem niet fijn. vooral ook die vlek rechtsonder niet...
 naast dat het geweldig is dat jullie er de tijd voor nemen. 

Fading schreef:WEEK DRIE!
LoveUggs Zonde dat deze ook scherpte mist. Verder vind ik het echt een leuke plaat qua kleur en compositie!

Want ik ben nog lang niet uitgeoefend en ik gok zomaar dat mijn foto voor komende week ook een plaatje als mijn week 2,3 en 4 gaat worden :p Mijn katten die slachtoffer zijn, met weer een ander kleurtje achtergrond