Als je er niet tussen staat vind ik het gewoon een goede foto en heb ik niets toe te voegen.
Bellatrix: Ik vind het harde ook wel mooi hoor, gave foto.
Luckyy80: Ik vind het niet echt een sprekende foto, had denk ik liever wat meer van het hoofd gezien.
S_imonee: Schattig dat voorplukje voor zijn ogen en ik vind dat de witte achtergrond en ondergrond goed gelukt is, dat legt de nadruk mooi op het paard. Wat ik wel jammer vind is dat het voorste been bewogen is.
Eefsel2109: Erg geslaagde foto, juist omdat alleen het midden scherp is, dat geeft een mooi diepte-effect.
Sanne_com: Ik word er een beetje duizelig van. Ik had liever een iets groter stuk scherp gehad.
Nayomie: Ik vind het zwart-wit ook goed werken hier, maakt er meer een geheel van.
Fading: Ik vind hem net iets te licht denk ik.
------------
peca, S_imonee, Marjoow, xMaxxiee, CastaMickey, Sicayes, JewEmm en Shiloh: Bedankt voor de feedback!
Ik vind zelf ook wat missen in de foto, maar kan mijn vinger er niet zo op leggen, behalve inderdaad meer (zon)licht.
@peca: Ik dacht schero, die fotografieterm ken ik niet, dat Google ik even. Haha maar toen bedacht ik dat het waarschijnlijk een typefout is.

@Shiloh, ik denk dat je links bedoelt? Dat kan ik ook nog proberen, dank je!