De 70-200 2.8 word het zowiezo, de body zit ik nog in twijfel.. Omdat het verschil niet erg groot is.. Althans wat ik overal heb gelezen over de 60d en 7d..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
filou schreef:Hoi allemaal!
Ik ben op dit moment nog een leek op het gebied van spiegelreflex camera's en ben me wat aan het oriënteren aangezien ik van plan ben om er een aan te schaffen
Nu heb ik het hele topic doorgelezen en heb toch nog wat vragen.
Als ik het goed begrijp is het zo dat de body niet erg veel uit maakt, maar dat het vooral draait om de lens? Zo ja, is het dan verstandiger om bijv. voor de Canon D1100 te gaan en er een goede lens bij te kopen, of dan toch voor de D650 met instaplens die hier toch veel omschreven wordt als beter?
Ik kom er namelijk niet helemaal uit wat er dan precies beter zou zijn aan de body van de D650 tov de D1100.
Budget is namelijk felxibel, als het niet nodig is geef ik vanzelfsprekend natuurlijk niet te veel geld uit, maar als je aan de D650 body een veel betere koop zou hebben dan de D1100 ben ik wel bereid om er meer aan uit te geven. Punt blijft wel dat ik net kom kijken, dus wat is wijs?
Wie o wie kan mij wat duidelijkheid brengen?
moniiquee schreef:Ik heb al veel gelezen en heb zeer veel interesse in de canon 1100d + telezoom 55-250
Nu vroeg ik me af, of iemand voorbeeld foto's heeft van deze combinatie
Ik weet dat het ook een groot deel aan de fotograaf ligt, maar ik wil eens zien wat deze allemaal 'kan'..
Beau_Myrthe schreef:Na 3 keer de zin te hebben gelezen had ik hem pas door![]()
Ik zag toevallig voor een mooi prijsje hem op marktplaats voorbij komen vandaar dat ik het vroeg.
Edit: Ik ben niet de allerbeste fotograaf maar de 5D vond ik er aantrekkelijk uitzien en voor een goeie prijs helemaal.. Of word dit me afgeraden?
Queelens schreef:Beau_Myrthe schreef:Na 3 keer de zin te hebben gelezen had ik hem pas door![]()
Ik zag toevallig voor een mooi prijsje hem op marktplaats voorbij komen vandaar dat ik het vroeg.
Edit: Ik ben niet de allerbeste fotograaf maar de 5D vond ik er aantrekkelijk uitzien en voor een goeie prijs helemaal.. Of word dit me afgeraden?
Is het de gewone 5D (de 1e) of de MK II of MK III?
De 5D vind ik qua display niet prettig. nog een oudere camera dus slechtere display. kunt niet goed zien hoe je foto is geworden, iig minder goed als bij bijv een 550D.
Verder ookal is het een fullframe (wat heel fijn is) vind ik hem best veel ruis hebben. Ik heb nog wel een voorbeeldje als je wilt zal ik die morgen plaatsen. Dat was ISO 200 geloof ik en er zat best veel ruis op...
Beau_Myrthe schreef:Je bedoelt de 5D? Die stond op marktplaats
Blijf het eng vinden om via marktplaats te kopen dus toch niet gedaan ondanks dat die me ook niet beviel.
Aangezien mijn bankrekening ook niet alles toe laat vroeg ik me af is de 550D nog een aanrader voor mij?