Ik heb al even niet gereageerd i.v.m. drukte met school. Ik zit nog maar net weer een weekje op school en kom al weer bijna om in het huiswerk. Tjaa, examenjaar.. Maar ik vind het nog wel leuk om even het commentaar op mijn foto, vooral voor mezelf, even op een rijtje te zetten. Kan ik dat later altijd makkelijk terug zien, door op geplaatst te klikken.
Iig Iedereen bedankt voor het commentaar! Ik zal het zeker meenemen in volgende foto's.
F_Orumster schreef:Feedback:
Jacobeho: je achtergrond leidt een beetje af. Ik vind het verder wel een leuk momentje en de bewegingsonscherpte (het pootje) vind ik er wel bij horen.
De bewegingsonscherpte van het pootje is ook één van de weinige dingen die ik wel leuk vind aan de foto. xD Fijn om te horen dat er meer mensen zo over denken!
lovey_ou schreef:Jacobeho vind de kat niet zo bijzonder sorry. Wel mooi scherp.
Haha, daarvoor hoef je geen sorry te zeggen hoor! Ik vind hem zelf ook niet bijzonder. 
Ash_ schreef:Jacobeho: Mis wat scherpte, leuke compositie
Grappig om te horen, ik was zelf niet helemaal tevreden over de compositie.
Jolijnn schreef:Jacobeho: jammer dat hij iets bewongen is, verder wel leuke beweging
Dat is waarschijnlijk ook een kwestie van smaak. Vind zelf de bewegingsonscherpte wel leuk. 
Nooor_ schreef:Jacobeho: Leuke foto, jammer van het oortje! Vind hem mooie kleuren hebben voor een foto die binnen is gemaakt, maar jammer van de ruis (; Daarom is buiten fotograferen toch vaak handiger (:
Jaa, klopt. Dat oortje vond ik zelf ook wel een minpuntje. Ik ben meestal ook niet zo van binnen fotograferen, maar soms moet je keuzes maken. Hoop binnenkort weer mooie foto's buiten te maken. Het sneeuwt hier nu, hopen dat het een beetje blijft liggen en ik nog leuke sneeuwfoto's kan maken dit jaar.
Tinky12 schreef:Jacobeho :Commentaar heb je zelf al gegeven

haha, oeps, dat is denk ik een beetje een tik van mij. Zal de volgende keer minder/geen eigen commentaar geven. 
Ik zal vandaag of morgen ook weer proberen commentaar/opbouwende kritiek, of hoe je het maar wil noemen, te geven.
Dan begin ik denk ik gewoon weer bij de foto's van week 2. Heb alweer mooie foto's voorbijkomen!
Ik weet trouwens nog niet hoe en waar ik mijn foto's ga verzamelen. Moet ik nog maar even naar kijken, maar denk gewoon hiero in het topic.