Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Korstje schreef:Omdat ik qua werk echt wel een FF wil hebben. De 60D vind ik geen optie. Ik ben van mening, en met mij nog een hoop fotografen, dat de 60D veel te duur is voor wat je ervoor terug krijgt.
En FF is echt een vereiste voor een nieuwe body. Al mijn glaswerk is daar ook op gemaakt. (70-200 F2.8 L IS USM, 24-105L enz).
Nannepannie schreef:@roosje78: Ik denk dat je het beste even naar een winkel bij jouw in de buurt kunt gaan, en gewoon even wat camera's proberen. De een vindt een Nikon beter in de hand liggen, en de ander zijn voorkeur gaat toch echt uit naar een Canon. Gewoon even wat camera's voelen en proberen, en in de winkel kunnen ze je ook advies geven. ; )
Alwiene schreef:Goed advies, maar wat betreft dat dikgedrukte deel, alsjeblieft alleen bij een echte goede fotowinkel. Mediamarkt bijvoorbeeld geeft ook graag advies, maar tenzij je héél veel geluk hebt met de persoon die je treft kan je het gegeven advies meestal flink in twijfel trekken. Vervelend als je zelf nog niet de kennis hebt om dat te herkennen en je dus blind gelooft in het mooie verhaal van de verkoper