Moeilijk he die fijne in de wind bewegende dingetjes? Heb ook een macro lens gehad maar verkocht omdat ik er te weinig mee deed en er goed geld voor terug kon krijgen.Lipydo...
Merel, ik vind hem in kleur pakkender
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je bent in alle drie de versies in mijn ogen doorgeschoten. De kleurenversie door het te veel aanwezige vignet, de overbelichting bij de witte versie en een te hoge contrast bij de donkere versie. Als je iets meer met mate deze dingen toepast, dat het mooie platen kunnen worden!
Astor schreef:Lipydo, De eerste foto vind ik zelf niks. Wat was je bedoeling bij het maken van deze foto?
De tweede foto vind ik wel erg gaaf, mooi gedaan zeg met de belichting, kleuren, compositie etc.
Ik vond dat ze er interessant bij stonden en koos een compositie ter plekke. Ik vind de lichaamstaal mooi eigenlijk, oogt vreemd doordat ze op een heuveltje staan. Maar paard lijkt inderdaad nu overbouwt, dat is jammer. 
. kgambler schreef:Lipydo, je hebt wel gelijk, het doel van de hoge vignetting was om meer nadruk te leggen op die twee, maar het is toch wel duidelijk te zien. En met de witte en zwarte versie wilde ik er ook een extreme versie van maken, heb er lang mee geklooid voordat ik er tevreden genoeg mee was, maar dank voor de feedback iedereen.
Vind zelf de kleurenversie ook nog steeds het beste.
http://img833.imageshack.us/img833/5034/bokt.png
Vandaag dat ik dat eraf gesneden heb..
Ik kijk wel ff hoe het wordt als ik 'm krapper maak..