Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doriss schreef:ElineThera schreef:Jammer dat jullie aanvragen overslaan..
Ik heb jouw foto's toch al bewerkt? Als je graag hebt dat ik ze hier nog plaats, dan kan dat, maar omdat je ze zelf al hebt, zag ik daar het nut niet zo van in
dienxx1 schreef:wendyP ;
hmm hij is zwaar mislukt
foto.......
Citaat:mij lukt het ook niet netjes ga het thuis nog wel een keer proberen. Probeer het anders eens via mijn tutorial (zit op laptop heb geen muis dus kan het zelf niet netjes doen![]()
Tutorial black foto
dienxx1 schreef:Citaat:mij lukt het ook niet netjes ga het thuis nog wel een keer proberen. Probeer het anders eens via mijn tutorial (zit op laptop heb geen muis dus kan het zelf niet netjes doen![]()
Tutorial black foto
Welk progamma gebruikt u?
Citaat:je mag je zegge hoor zo oud ben ik niet, dat is photoshop CS5.1. Je kunt m downloaden als probeer versie die kun je gratis 30 dagen gebruiken.
Probeer versie downloaden
dienxx1 schreef:Citaat:je mag je zegge hoor zo oud ben ik niet, dat is photoshop CS5.1. Je kunt m downloaden als probeer versie die kun je gratis 30 dagen gebruiken.
Probeer versie downloaden
Hahakan je dat progamma via google gewoon downloaden?
* zal ondertussen wel even kijken *
fabkebab schreef:als je de volledige versie van dat programma wilt kost het je handen vol geld! haha, ik heb het geluk dat we het op school hebben