Kokomo schreef:Hij is gemaakt door een webdesigner die op dit moment nog bezig is met een nieuwe versie. Maar die heeft het vrij druk, dus zal nog wel even duren. Maar wat vind je er lelijk aan dan. Kan die daar misschien rekening mee houden. Op zich vind ik hem op dit moment niet eens zo slecht. Maar goed dat is smaak. Ik schriok trouwens even toen ik de foto's in jouw profiel zag.
Heb hier een rijtje "tips" en dingen wat me opviel! Misschien heb je er iets aan! Dat hoop ik althans! 
(zeker niet aanvallend bedoeld)
Toen ik jouw website bekeek, had ik ook meteen zoiets van: nee.. dit ziet er niet aantrekkelijk uit..
De kleuren... Zwart en rood met geel maakt erg donker (boos) en hard. Zijn misschien wel jouw kleuren, maar anderen kijken er naar.. zij beoordelen of jij hun fotograaf wordt.
Zelf zou ik zoiets hebben, kies je een donkere achtergrond, houdt de rest dan "rustig"..
Die rode balk links kijkt heel erg vervelend.. mensen hebben vaak geen zin om daarvoor hun hoofd om te draaien..
Die balk rechts snap ik niet helemaal, past niet bij de rest van je compositie en heb meer het idee dat het reclame is.. op het eerste ogenblik dan! 
Persoonlijk zou ik kiezen over een stukje biografie, wat doe je precies, wie ben je.. lijkt mij fijn om te weten wanneer ik een fotoshoot voor mijn bruiloft wil hebben..
Als je naar jouw portfolio gaat, zie je kleine afbeeldingen.. de manier van het systeem spreekt me niet aan. Als ik een afbeelding wil zien wil ik hem meteen zien, en niet 10 seconden hoeven wachten!
Vind het een beetje jammer, want je foto's spreken me erg aan!
Edit; ooops offtopic!
Voor één keertje dan!