lieke123 schreef:Oh ik zie het nuvanaf het 3e kwartaal! Is het de bedoeling dat ik nu tot week 14 probeer in te halen ?
Dat hoeft niet! Je kan gewoon vanaf nu je week 14 insturen en dat dan de rest van het jaar (proberen) vol (te) houden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline91 schreef:IsaCalixa Leuk concept, heel gaaf ideeDe uitvoering is ook best geslaagd, mijn enige opmerking is op vlak van de kleuren. Je kleuren liggen allemaal aan dezelfde kant van je kleurenspectrum, wat heel gaaf kan zijn, maar naar mijn gevoel zijn ze ook allemaal ongeveer dezelfde helderheid. Wanneer de helderheid onvoldoende verschilt krijg je over het algemeen betere resultaten met complementaire kleuren, in dit geval cyaan/blauw.
Ik heb even snel een voorbeeldje gemaakt zodat je snapt wat ik bedoel, het is zeker niet bedoeld om je foto af te breken maar eerder om te tonen hoe je je foto's nog nét iets sterker kan makenKlik
Deetjeeuh schreef:lieke123 schreef:Oh ik zie het nuvanaf het 3e kwartaal! Is het de bedoeling dat ik nu tot week 14 probeer in te halen ?
Dat hoeft niet! Je kan gewoon vanaf nu je week 14 insturen en dat dan de rest van het jaar (proberen) vol (te) houden.