lieke123 schreef:Oh ik zie het nuvanaf het 3e kwartaal! Is het de bedoeling dat ik nu tot week 14 probeer in te halen ?
Dat hoeft niet! Je kan gewoon vanaf nu je week 14 insturen en dat dan de rest van het jaar (proberen) vol (te) houden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fijn ook dat je de achtergrond zo rustig gekregen hebt!
Het hondje lijkt ondanks zijn hoge leeftijd toch nog een levendige blik in zijn ogen te hebben, erg mooie foto!
Erg gave foto, de ogen trekken echt de aandacht van de kijker en de blik is interessant. Heel mooie DoF ook, knap werk hoor!
Knap werk!
De ruis lijkt best mee te vallen of zie ik dat verkeerd? 
Hij lijkt hier alleen niet helemaal scherp, jammer!
Mooie DoF ook!
Goed opgemerkt en perfecte timing!
Mijn enige opmerking is dat hij rechts en boven misschien wat krap afgesneden is, verder is hij heel geslaagd!
Gevaarlijke dingen aan het uithalen? 
De uitvoering is ook best geslaagd, mijn enige opmerking is op vlak van de kleuren. Je kleuren liggen allemaal aan dezelfde kant van je kleurenspectrum, wat heel gaaf kan zijn, maar naar mijn gevoel zijn ze ook allemaal ongeveer dezelfde helderheid. Wanneer de helderheid onvoldoende verschilt krijg je over het algemeen betere resultaten met complementaire kleuren, in dit geval cyaan/blauw.
Klik
Erg gaaf gedaan, de liefde tussen het meisje en het paard straalt er echt vanaf
Ik word spontaan helemaal blij van je foto, erg leuk idee en fijn uitgevoerd
Gaaf!
)
Het paard ziet er daardoor wat overbouwd uit, iets wat je net liever niet ziet in een paardenfoto denk ik. Verder is de foto wel leuk 
Ik had de compositie ook graag wat ruimer gezien, maar ik was met een vast objectief aan het fotograferen dus mijn mogelijkheden waren wat beperkt. En snel even wat stappen achteruit gaan lukte niet want ik had zelf een hoop bagage mee 
Ik ben regelmatig een paar dagen in de UK voor mijn baan, maar normaal gezien ga ik er volgend jaar een aantal maanden wonen
Bedankt voor je feedback trouwens, daar kan ik wel wat mee
Eline91 schreef:IsaCalixa Leuk concept, heel gaaf ideeDe uitvoering is ook best geslaagd, mijn enige opmerking is op vlak van de kleuren. Je kleuren liggen allemaal aan dezelfde kant van je kleurenspectrum, wat heel gaaf kan zijn, maar naar mijn gevoel zijn ze ook allemaal ongeveer dezelfde helderheid. Wanneer de helderheid onvoldoende verschilt krijg je over het algemeen betere resultaten met complementaire kleuren, in dit geval cyaan/blauw.
Ik heb even snel een voorbeeldje gemaakt zodat je snapt wat ik bedoel, het is zeker niet bedoeld om je foto af te breken maar eerder om te tonen hoe je je foto's nog nét iets sterker kan makenKlik
Maar ik vind wel dat je het goed hebt gedaan. Ik wilde de foto een beetje een warme/zachte sfeer overbrengen, maar ik zie nu dat de foto idd nog meer gaat leven, door het kleurverschil groter te maken. Bedankt voor de tip! 
Ben al benieuwd naar je blogbericht hierover in de loop van de week
Heb hem binnen gemaakt, dat kan ik vast verklappen, haha. Deetjeeuh schreef:lieke123 schreef:Oh ik zie het nuvanaf het 3e kwartaal! Is het de bedoeling dat ik nu tot week 14 probeer in te halen ?
Dat hoeft niet! Je kan gewoon vanaf nu je week 14 insturen en dat dan de rest van het jaar (proberen) vol (te) houden.
maargoed vandaag voor week 14 dan maar insturen
echt geweldig haha! Ben ook benieuwd naar je blog

Maar misschien toch niet dus
Hihi, kon het toch niet laten
week 14 by robin_bastiaansen, on Flickr
Maar wel allemaal vrolijk Pasen!
Maar week 15 staat dus nu al klaar.