week#21 eindelijk weer eens serieus mijn verzorgpony op de foto gezet. En ik had echt veel eerder paardengeluiden op mijn telefoon moeten zetten, 3 keer iets laten horen en je hebt 5 minuten lang haar aandacht foto's maken is nog nooit zo makkelijk geweest...
snelle foto gemaakt van musje die ineens in de boom kwam zitten. Zon schijnt door de boom heen.
binky
Geplaatst: 25-05-14 21:23
mijn week 21 Zo'n 10 jaar terug won ik een tattoo bij de Veronicagids, een kleintje. Het werd dit klavertje vier op mijn voet,ieder blaadje staat voor 1 van mijn gezinsleden en samen gaan we voor het geluk!
Jolandaa_
Geplaatst: 25-05-14 21:30
Hier mijn week 21.
Op vakantie mijn theorie boek van de cursus maar eens mee nemen. Ik blijf het moeilijk vinden. Dit was de enige die ik qua scherpte en kleuren mooi vond.
en mijn week 22 alvast. Ik vertrek dinsdag op vakantie, en ga het niet redden morgen nog te fotograferen.
Thanks! Valt mee, de curves wat veranderd, wat extra kleur toegevoegd (geel, rood, lichtblauw op aparte layers) en dan de Opacity veranderd en de 'mode' waar je kan kiezen wat er gebeurd met je kleuren. Klinkt misschien wat lastig, maar misschien snap je het als je Photoshop gebruikt
Joey
Geplaatst: 26-05-14 08:05
Jolandaa_ schreef:
Dankje
naar Sicilië,waar ik ook mooie foto's hoop te maken we gaan rondrijden. 4 b&b geboekt in 10 dagen.
Deze week enkel foto's gemaakt voor een opdracht voor school. Ik ben er zelf niet 100% tevreden over. De ruimte was net iets te klein, en de lampen die ik bij had iets te fel.
Edit: op mijn pc is hij wel scherp, door het uploaden dus weer een pak minder.