Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stal_Fiore schreef:Vandaag komt mn nieuwe 600D binnen... dus ik zit met smart op de postbode te wachten!!!
Gisteren mn oude 300d verkocht. Dat is heel snel gegaan, ben bang dat ik er wel wat meer voor had kunnen vragen... maar ach, iemand anders is blij en ik ben hem kwijt.
Voor dat geld hoop ik een 2e hands lens bij mn camera te kopen.
Ben eigenlijk op zoek naar een 18-200 of een 28-135 lens.
Eventueel een 55-250 lens...
Wat zouden jullie voor lens erbij aanraden?
Ik heb de gewone kitlens erbij de 28-55mm
Op mijn oude camera had ik 28-105 en 90-300mm
AngelofLove schreef:Ik weet dat de 55-250 een instapmodel is. Moest toen noodgedwongen een lens kopen zonder budget omdat mijn andere lens kapot was en ik had hem wel heel hard nodigIk weet dat Stal_Fiore de lens ook voor binnen wilt gebruiken en daar is de 55-250 niet ideaal voor
Stal_Fiore schreef:Wat is dan het verschil met de Tamron, Sigma en Canon lenzen?
Kwa prijs ligt het nog al uit elkaar.
Ik zou ook graag binnen willen fotograferen, maar zoveel budget heb ik momenteel niet...
Stal_Fiore schreef:Dat snap ik dat de 70-300 duurder is dan de 55-250 en dan ook beter van kwaliteit.
Maar ik vergelijk ook geen lenzen van canon, maar ik vroeg om het verschil tussen tamron, sigma en canon...
Stal_Fiore schreef:Dat snap ik dat de 70-300 duurder is dan de 55-250 en dan ook beter van kwaliteit.
Maar ik vergelijk ook geen lenzen van canon, maar ik vroeg om het verschil tussen tamron, sigma en canon...