Had eerst ook de kitlens en deze sluit er mooi op aan. Ik heb eerst wel genoeg aan het bereik van 200 mm. Maar de 70-300 vind ik ook een aanrader, dus één van die twee zou ik voor gaan monique22. Het is ook net wat je doel er mee is. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had eerst ook de kitlens en deze sluit er mooi op aan. Ik heb eerst wel genoeg aan het bereik van 200 mm. Maar de 70-300 vind ik ook een aanrader, dus één van die twee zou ik voor gaan monique22. Het is ook net wat je doel er mee is.
Maar dit is toch gewoon handmatig? Oh, sh*t... Waarom zou dit niet kunnen als ik vragen mag?
monique22 schreef:cisss ik had ook gereageert op zo lens en die zijn na wat zij mij vetelde niet voor automatisch moet je allemaal op de hand doen en dan moet je iso enzo allemaal doen kan ik niet helaas doe nu nog op auto foto maken dus tja moet ook wel en auto lens dan

Citaat:Hallo
Ik wil graag de overstap maken van digitaal naar digitaal-spiegelreflex.
Geld voor peperdure apparatuur heb ik nog niet, dus ik zoek een goed, betaalbaar toestel.
Mijn voorkeur gaat uit naar Nikon, ik heb laatst naar de Nikon D60 gekeken.
Het moet dus een goede, redelijk betaalbare camera zijn, welke geschikt is voor paardenfotografie, zowel actie als portret
Ik ben benieuwd wat jullie voorstellen!
xx Lotty

!
! Ik twijfel op het moment tussen een aantal body's, de Nikon D60, D80 en D5000.
!