Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kokomo schreef:Horsy_Lover schreef:Mag ik vragen waarom iemand dan een slechte fotograaf is ( niet dat ik dat doe hoor) Maar ik vroeg het me gewoon af.. ( ook niet aanvallend bedoeld)
Er zij wel meer fotografen die zo'n beetje continue op de burst schieten met 3 of 4 beeldjes per seconde. Het probleem is dan meestal dat je net iedere keer het goede moment mist. Wil je het goede moment wel pakken moet je dat doen met een 10 beeldjes per seconde en dat kan maar met 1 toestel die zo snel kan. Dus kun je het beste gewoon op het goede moment indrukken. bv. met de middendraf moet je precies op het moment de foto maken dat het been helemaal gestrekt is. Ik zelf maak meestal per middendraf 2 foto's. 1 met het linkerbeen gestrekt en een met het rechterbeen gestrekt. In totaal schiet ik tijdens 1 proef ongeveer 10 foto's. Dan heb ik alle goede momenten. Mensen die er meer dan honder schieten weten meestal niet wanneer ze een foto moeten maken. daarom schieten ze maar heel veel, dan zal er altijd wel een goede bij zitten. Zelfs zijn er professionele fotograrfen die dat doen. Ik vind dan ben je geen goed fotograaf.
Horsy_Lover schreef:Oké, bedankt. Ik snap nu wat je bedoeld.
Nouks schreef:Over je website gesproken he... Mag ik zo vrij zijn je te zeggen dat ik die echt héél lelijk vind voor iemand die ook DTP etc doet?
Nouks schreef:Te veel pagina's die té nutteloos in nieuwe vensters openen, vind de kleuren ook niet geweldig (erg druk), wat typ- en spelfouten ("Paarden Fotografie" in de flash links terwijl het verder "paardenfotografie" is bijvoorbeeld), gebruikte flash-animaties voegen niets toe (alleen die aan de rechterkant is ok), VERSCHRIKKELIJK lelijke reliëf-achtergrond bij je fotoalbums, thumbnails in je portfolio te klein... Moet ik doorgaan?
Nouks schreef:Laat ik je gauw eens zien. Heb momenteel alleen wat image dump online staan... Reclame voor mezelf is momenteel niet bepaald nodig ofzo, dus maak van de gelegenheid gebruik om iets neer te zetten waar ik de komende tijd (jaren) mee verder kan.
Nouks schreef:Is niets mis mee, mits ze niet zo flets worden gebruikt.
En wat, "jaja"? Mijn grootste opdrachtgever is de grootste uitgeverij van dit land, dan is al het andere gewoon leuk meegenomen
Nerootjeh schreef:Jongens laten we ontopic blijven!
Nerootjeh schreef:Alleen deze dingen verschillen van elkaar heb ik net gezien
Richtgetal flitser
LCD-scherm
Aansluiting
de 9600 heeft een draaibare lens zag ik bij de mediamarkt, zit die er standaard bij?
Is dat bij de 9500 ook?
Kokomo schreef:[***] schreef:Is niets mis mee, mits ze niet zo flets worden gebruikt.
En wat, "jaja"? Mijn grootste opdrachtgever is de grootste uitgeverij van dit land, dan is al het andere gewoon leuk meegenomen
Ik vraag me af hoe jij de pagina's dan ziet. Bij mij is het gewoon pikzwart en felrood. daar is niets flets aan toch.
Dan werk jij in Doetinchem zeker.
Kokomo schreef:Nerootjeh schreef:Alleen deze dingen verschillen van elkaar heb ik net gezien
Richtgetal flitser
LCD-scherm
Aansluiting
de 9600 heeft een draaibare lens zag ik bij de mediamarkt, zit die er standaard bij?
Is dat bij de 9500 ook?
Ik snap niet wat je met draaibare lens bedoelt. Deze camera's kun je geen objectieven verwisselen.
Ladynaath schreef:Als je de Canon EOS 350D koopt bij de mediamarkt, wat moet je er dan allemaal bijkopen om van start te kunnen gaan ?