Ik gelukkig wel maar de allermooiste qua hoe het vuurwerk in beeld is is niet helemaal scherp misschien kan ik hem nog redden eentje lijkt ook alsof het enorm onweert.
magda_90
Geplaatst: 01-01-17 14:52
Weer een rondje feedback van mij, ik beoordeel vanaf mijn tablet mocht ik daardoor dingen niet goed opvatten, geef dit dan aan.
Ingvild, mooie foto en happy new year to you too!
Nienke, mooie collage. De derde en vierde spreken mij het meeste aan omdat die ruimer zijn gekaderd dan de andere twee. Ik denk dat als je een vierkante collage maakt het nog leuker zou staan.
Fris, mooie evenement foto. Goed belicht.
Calice, prachtig! Heel blij mee want ik moest de hele dag werken en heb er werkelijk niets van meegekregen helas. Kan ik mooi nagenieten met jullie foto's.
Sanne1992, prachtig. Leuk afgewerkt ook zo met die kader en verloop.
Caramel, ook prachtig. Heel mooi scherpgesteld en gemaakt. Mooi juweeltje.
Rosslover, gecondoleerd. veel sterkte en koester deze foto's goed.
Marjo, dit blijft een mooie foto met mooie kleuren.
Tivara, prachtig portret. Heel mooi mrt die kleuren, die zon het water, gewoon mooi.
Amy, ook prachtig! Heerlijk zo.
Sanne, dit zijn van die foto's waar je uren naar kunt kijken. Heel mooi.
Tivara, bedankt en klopt. Ik heb mijn week niet met negatieven digitaliseren. Ben er nog mee bezig.
Lovesenna, wat een mooie collage. Niets meer aan doen.
Marlies, mooie foto, al had ik persoonlijk links wat minder loze ruimte gehad en het hoofdje iets minder gedraaid omdat de hals nu zo dik oogt.
Murosh, prachtig, niets meer aan doen.
Quir, mooi landschap maar ik vind hem nog wat flets. Wellicht kun je nog iets meer contrast toevoegen?
Lucky80, heel mooi.
Agossi, prachtig portret van een wijs uitziende hond.
Gerdjehoran, had je een statief gebruikt en wat waren je instellingen?
Pagina 176
Lucky, gefeliciteerd met je nieuwe lens en meteen een mooie foto gemaakt. Mooi in kleur ook.
Kirsten, leuk gedaan en sfeervol. Heb je een statief? Die kun je eventueel ook improviseren. Iig als je dan iso op 10p doet kun je met langere sluitertijden werken zodat de kwaliteit beter wordt.
Jesscia, beetje te centraal gepositioneerd, had meer naar links gemogen maar wel een leuke foto met mooie kleuren.
Irene, simpel maar sfeervol. Leuk.
Gerdjehoran, mooie foto in kleur en compositie maar de viezigheid doet wel een behoorlijke afbreuk aan de foto helaas.
Marjo, naar mijn smaak is ie wat te flets en te donker, net niet een opvaller zo.
Niobe, mooi rustgevend portret.
Marije, prachtig weer.
Marlies, leuke compositie maar is die hele oranje/gele zweem de bedoeling geweest?
Shiloh, prachtig in kleur en dof. Had wellucht nog iets minder loze ruimte in gemogen.
Evelien, mooi kerstportret.
Nienke, leuke foto!
Jennifer, wat een aparte locatie voor een trouwfoto. Vind het ergens daardoor niet mooi maar ik vermoed dat de locatie waarschijnlijk bij het paar hoort.
Joeluna, mooie foto.
Caaramel, interessante foto mooi uitgewerkt.
Ramoenja, leuk gedaan de punten geef jezelf al aan.
Nescafe, mooie sfeerfoto.
Pagina 175
Agossie, mooi portret en kleuren. De dof kijkt ook mooi.
Always, leuke foto de lucht past er goed bij.
Murosh, de foto is wat donker en erg oranje, ik denk dat je nog meer winst eruit kunt halen door dat aan te passen.
Fris, wellicht als je dat paaltje links weghaalt en de details wat beter krijgt de foto dan echt af is.
Marjan, mooie foto.
Sanne, goed gebruik gemaakt van de diagonaal, kijkt mooi weg zo.
Athelas, zeer interessant leuk gedaan.
Lovesenna, prachtig vastgelegd, echt mooi.
Rosslover, mooi portet.
Tivara, net als je boodfoto van deze week is ook deze erg mooi.
Simone, beetje rare uitsnede en de hond lijkt voorover te vallen. Jammer wat de compositie, kleuren en achtergrond zijn erg mooi.
Ingvild, mooi! Veel te zien.
Pradadaanm leuk gedaan en nog insgelijks.
Sannw1992, beetje te donker voor het mooie maar wel een mooie foto.
Jdl, die grijze luchten zijn wat lastig want hierdoor is je gehele foto wel erg flets geworden. Denk dat meer conrrast en zwart wit het hier wel goed doen.
Bedankt voor de feedback! Vierkant kon inderdaad ook wel, zou 'k straks doen en dan stuur ik hem je wel even
Mariett
Blogger
Geplaatst: 01-01-17 15:19
Zo dan, eindelijk mijn twee laatste weken inleveren. Ik wilde graag met een mooie foto eindigen, dit is helaas niet gelukt We gingen op reis naar Malaga, Spanje. Maar omdat ik te veel (school)boeken mee moest nemen voor de proefwerkweek, paste mijn camera er niet meer bij. Helaas kon ik ook de camera van mijn zus niet echt lenen, dus zijn dit mobielfoto's.
Week 51
Week 52, hier heb ik een vrij 'heftige' bewerking gedaan om wat uit te proberen en het beeld nog hopelijk iets interessanter te maken. Ingezoomde mobielfoto.
Ik wacht met het posten van het nieuwe topic tot deze is afgerond, dus vanavond na 23:00 uur komt het nieuwe topic. Hij staat al klaar, dus het zal heel snel en gemakkelijk zijn!
S_imonee
Geplaatst: 01-01-17 16:01
Week 52
Helaas een oude foto... mijn motivatie is momenteel ver te zoeken.. (niet alleen wat het fotograferen betreft, maar zo'n beetje alles momenteel..)
Iedereen de beste wensen voor 2017! En op naar weer een geweldig fotojaar
magda_90
Geplaatst: 01-01-17 16:05
Marinda, sukkel Leuke foto's! Die laatste is erg sfeervol.
Simone, dito. hopelijk krijg je snel weer je motivatie terug want deze is echt prachtig.
Graag gedaan en zeker doen je zult daar veel profijt van gaan hebben.
Fem
Geplaatst: 01-01-17 17:09
Deze week weinig foto's gemaakt, maar wilde toch iets nieuws inleveren.. Voor school moest ik een foto overnieuw doen. Hopelijk is de foto deze keer wel goed genoeg..
Ik zat te twijfelen over of ik ook in 2017 aan POTW mee ging doen, omdat m'n camera echt enorm kuren aan het krijgen is. Hij is een beetje op aan het raken en heb nog niet direct geld voor een nieuwe, plus ik heb niet veel tijd. Maar ik vind het toch wel leuk om te doen en zo blijf je elke week toch je camera oppakken, omdat het "moet". Dus hopelijk lukt het me om nog een jaar POTW vol te houden
katja_silke: Lees het volgende bericht een paar berichtjes voor jou geplaatst eens door.
Agossie schreef:
Ik wacht met het posten van het nieuwe topic tot deze is afgerond, dus vanavond na 23:00 uur komt het nieuwe topic. Hij staat al klaar, dus het zal heel snel en gemakkelijk zijn!
MarijeR
Geplaatst: 01-01-17 18:34
Mijn week 52 Geen vrij zicht op het vuurwerk en wilde de honden niet alleen thuis laten dus dan maar een doorkijkje naar de buren...
Tigress
Geplaatst: 01-01-17 18:52
magda_90 schreef:
Marinda, sukkel Leuke foto's! Die laatste is erg sfeervol.
Simone, dito. hopelijk krijg je snel weer je motivatie terug want deze is echt prachtig.