XiiaaooNaa beterschap en gefeliciteerd met je verjaardag! En ook monbyou natuurlijk gefeliciteerd! 18.......pfff ik kan me het al bijna niet meer herinneren hoe dat was.
Suuszels
Geplaatst: 23-05-14 08:32
Beterschap XiiaanooNaaa, maar ook gefeliciteerd! Monbyou ook gefeliciteerd, allebei 18
Mijn week 21, iedere week denk ik weer: wat gaat het jaar toch snel!
Sanne_com
Geplaatst: 23-05-14 10:13
k_m schreef:
Sanne_com: Heel zomers, hoe heb je de kleuren zo gekregen.
mijn week 21 jammer genoeg een foto van vorige week. ik heb deze week wel foto´s gemaakt maar die zijn niet scherp en er zit heel veel ruis in en omdat we morgen mijn verjaardag vieren heb ik geen tijd om een nieuwe te maken.
MarijeR prachtige foto!
Asselruiter
Geplaatst: 24-05-14 16:52
Week #21: deze week kies ik bewust voor een foto uit de oude doos. Deze foto is gemaakt in juli 2013. Dit is mijn dappere, kleine meid waar we deze ochtend, na een dappere strijd tegen kanker van hebben moeten afscheid nemen. De leegte en de pijn zijn bijna ondraaglijk - ik ben samen met haar opgegroeid, heb haar weten geboren worden en ze is in mijn armen overleden... Ik heb het grote geluk gehad haar 20 jaar lang aan mijn zijde te mogen hebben en de laatste weken heb ik liefdevol voor haar gezorgd tot ze echt niet meer kon. Daarom deze foto voor deze week, om mijn meisje nooit te vergeten
Rust zacht mijn kleine prinses
PS: de foto komt binnenkort als herinnering in het groot aan de muur, en ook nog eens in het klein op de kast, naast een foto van haar lieve mama.