Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Ik heb op dit moment een canon eos 350d om een beetje te kunnen proeven aan fotografie. Nu heeft de sensor waarschijnlijk een probleem (ik heb soms strepen in beeld op de foto) en eigenlijk wil ik wel een klein stapje verder qua toestel inmiddels. Nu vraag ik me af of de 50d een stapje vooruit zou zijn voor mij?
kiki1976 schreef:Gewoon wat hobbymatig foto's maken. Van de kinderen, de paardjes (volgend jaar ons eerste veulentje op komst).
Op zich sta ik ook niet negatief tegenover 2ehands. Maar ik lees overal over het aantal clicks die ermee gemaakt zijn. Maar vind dat ook wel lastig omdat ik niet helemaal weet waar ik op moet letten.
Ik had al ook al het vergelijk van de instapmodellen op Tweakers bekeken, en daardoor neigde ik het meest naar de Nikon D3300.
Mijn man is nogal fan van het merk Sony. Maar om eerlijk te zijn vond ik die juist iets minder positief, ook de foto's die erbij stonden.
Budget wat mij betreft max 500 voor mijn man ligt deze rond de 650
isabel_94 schreef:Zoefken schreef:Nee hoor, ik heb die ook nog!![]()
Stel je hem wel goed in op zo'n situatie, want daar kan het ook aan liggen.
Heb het met verschillende instellingen geprobeerd, maar ik heb óf bewogen foto's, óf onderbelichte foto's, óf veel ruis.