Veel te veel foto's gemaakt deze week. Gister bij een bruiloft mogen fotograferen en assisteren met mijn leraar fotografie. Hier een foto van mij!
En mijn week 36! Toen ik een appeltje aan het schillen was, zag ik dat de pitjes aan het kiemen waren, dat vroeg dus om een foto. Let op: Ik heb een nieuw verzameladres: http://makwafotos.nl/coppermine/thumbnails.php?album=7.
Mijne komt ook morgen, vandaag veel geschoten op HE, die moeten nog even bekeken en eventueel bewerkt worden.Maar dat komt morgen, nu ga ik mn bed in, ben in totaal 12 uur weggeweest, ben helemaal gesloopt
Ik hoop vanavond mijn foto online op tijd te krijgen, moet tot 6 uur werken en dan de laatste dingetjes verhuizen naar m'n eigen appartementje.
Helaas afgelopen week geen foto's gemaakt, maar deze week komt er wat nieuws hoor! Deze is van 1,5 week geleden ongeveer! Mijn puppy Levi (ja echt 8 maanden)
Ik heb een nieuwe camera! En ik vind 'm geweldig. Donderdag komt een tweede lens, maar deze is nog gewoon met het kitlensje gemaakt.
Vorige week ben ik in alle drukte helemaal vergeten in te zenden.. Maar bij deze een foto van Horse Event voor deze week;