Ben wel benieuwd naar die aanbiedingen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kokomo schreef:Als je bij de OfficeCentre kunt kopen zijn de CF kaarten nog veel goedkoperr. Heb er net een van 2 Gb gekocht voor 24 euro incl. BTW en er zijn nog 2 besteld van 4 Gb voor 45 euro incl. BTW per stuk. Het zijn aanbiedingen, maar de 2 Gb geldt dacht ik nog als aanbieding.
Ashleey_ schreef:Waarom doet die site van MediaMarkt het niet meer?
Ben wel benieuwd naar die aanbiedingen!
xjudithx schreef:Over die CF kaarten: ik neem aan dat je het beste een zo hoog mogelijk getal kan nemen i.v.m. met de snelheid? Met getal bedoel ik bijvoorbeeld 135x
Nouks schreef:Mag ik vragen waarom iemand dan een slechte fotograaf is ( niet dat ik dat doe hoor... dit weekend nog naast iemand met een Nikon te fotograferen, die gast was echt niet goed snik. Maakte van de hele proef van desbetreffend meisje zeg maar 3 foto's per seconde. Dan ben je wel een hééle slechte fotograaf, maar dán kan ik me dus wel voorstellen dat het wel lekker is dat niet op een gegeven moment je buffer vol zit zodat je niet verder kunt schieten
Horsy_Lover schreef:Nouks schreef:Mag ik vragen waarom iemand dan een slechte fotograaf is ( niet dat ik dat doe hoor... dit weekend nog naast iemand met een Nikon te fotograferen, die gast was echt niet goed snik. Maakte van de hele proef van desbetreffend meisje zeg maar 3 foto's per seconde. Dan ben je wel een hééle slechte fotograaf, maar dán kan ik me dus wel voorstellen dat het wel lekker is dat niet op een gegeven moment je buffer vol zit zodat je niet verder kunt schieten) Maar ik vroeg het me gewoon af.. ( ook niet aanvallend bedoeld)
Quidou schreef:Ik zag trouwens in een blaadje van Dixons een anbieding staan van de Canon EOS 400D voor 849,- euro (daar hebben ze dan die 80,- euro al wel afgehaald die je terug krijgt van Canon).
Dat is inclusief 18-55 mm en 70-300 mm objectief. Is dit voordelig?
loulou schreef:heb de 400D op internet gezien voor 700 euro. incl 18-55 lens. en dan kreeg je ook 80 euro retour.
ligt er dus aan of je interesse hebt in die 70-300.
regina schreef:loulou schreef:heb de 400D op internet gezien voor 700 euro. incl 18-55 lens. en dan kreeg je ook 80 euro retour.
ligt er dus aan of je interesse hebt in die 70-300.
idd, en dat had ik dus wel, en daarom vodn ik dit wel een goede aanbieding!
Quidou schreef:Ik zag trouwens in een blaadje van Dixons een anbieding staan van de Canon EOS 400D voor 849,- euro (daar hebben ze dan die 80,- euro al wel afgehaald die je terug krijgt van Canon).
Dat is inclusief 18-55 mm en 70-300 mm objectief. Is dit voordelig?
xjudithx schreef:regina schreef:idd, en dat had ik dus wel, en daarom vodn ik dit wel een goede aanbieding!
Weet je wat die lens los kost? Misschien heb ik ook wel interessen in deze aanbieding!