Geen hoogstaande foto voor mij deze (niet heel veel foto's gemaakt) week, maar een foto die vogens mij wel uitstraalt dat we een geweldige zaterdag gehad hebben:
Oeps!!! Ik had een verjaardagsfeestje dat is uitgelopen!! Ga zo de lijst even opstellen en foto plaatsten.
NatassJa
Geplaatst: 09-09-13 23:15
Aaaah mijne komt eraan! Sorry!
Week 36:
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 09-09-13 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-13 23:17
No worries, NatassJa... De mijne moet ook nog komen...
Even schandalig een Oude Doos foto. (ik moet ècht meer gaan fotograferen... Zucht) Deze is in 2011 gemaakt maar kort geleden bewerkt. Ik vind hem eigenlijk wel bijzonder en nee, het is niet Madurodam...
Qua school hoor, en inpakkrn voor kamp, dat k helemaal geen tijd heb gehad om fotos te maken.
Ik weet eigelijk niet of k doorga met t project, zit nu in mn examenjaar, en t weer word slechter dus veel meer werk bij de paarden. Amper tijd om elke week te fotograferen. En dan doet mn computer t ook niet en de andere computer is echt langzaam. Ik kijk nog even een paar weken if t haalbaar is.
Is goed meisje! Je doet al heel lang mee en bent echt vooruit gegaan. Maarrrrr... je opleiding gaat voor!!! Dus ga voor je opleiding, PotW is voor de leuk. Anders kom je gewoon af en toe nog lekker om de hoek kijken!
tesseke
Geplaatst: 11-09-13 22:32
Alvast mijn week 37:
Aroha
Geplaatst: 11-09-13 23:59
Nu even deze: Ben bezig met een vervolg op mijn vorige landschappen serie (zie onderschrift).
Lifaya wat een geweldige foto,ondanks dat bijna het hele gezicht van de rodeorijder niet te zien is zie je alle emoties in zijn mond...... en ik blijf daar maar naar kijken. Prachtig!