Ylvy ISO 3200 buiten overdag, dat is inderdaad niet zo best

LinSa Jammer dat je maar zo kort de tijd had in de studio, maar toch fijn dat je even met studiofotografie kon kennismaken

Gub Heel leuke foto, het meisje heeft een erg spontane en interessante blik en de onscherpe achtergrond creëert diepte in het geheel waardoor je aandacht naar het meisje getrokken wordt

TeSsZz Heel fijne foto, erg interssante sfeer heb je weten vast te leggen

Bumblehorse Heerlijke foto, ik vind hem echt erg gaaf! Indrukwekkend hoe je de blik van de hond hebt vastgelegd, het is of hij recht door je heen kijkt

Agossie Erg leuke foto, bijzonder effect zo met dat blauwe licht!

_Kiki_ Wat gaaf gedaan zeg, heel erg actueel ook

magda_90 Heerlijke foto, je geeft heel erg knap de liefde tussen merrie en veulen weer

showteam Wat leuk gedaan, het meisje heeft een leuke spontane glimlach en je legt heel mooi de band tussen haar en de hond vast

Jessica_1998 Erg interessante foto, leuk hoe je het schaap hebt vastgelegd

Ingvild Best een leuke foto hoor, jammer dat hij niet helemaal scherp lijkt. Heb je deze met een hoge ISO genomen?
CrazyIris Ontzettend gaaf gedaan, waauw

MyHu De achtergrond is inderdaad nogal onrustig, best jammer want voor de rest vind ik het wel een fijne foto

Marit Ontzettend gave foto zeg, wat bijzonder!
calice Leuk, het geeft me echt dat gevoel van een onbezorgde kindertijd terug

Iejoorr Interessante foto, erg bijzondere compositie en best gave zwart-witbewerking

Hanna_94 Wat ontzettend gaaf, je bent er echt in geslaagd de hond in volle beweging vast te leggen, met al zijn enthousiasme en schattigheid

Murthul Grappige en interessante foto, ging de man echt het water in met de zeehonden?
Verosjaak Erg gaaf gedaan, heel interessant door de herhalende elementen en door de onscherpe voorgrond creëer je echt diepte

Cioccolato Heel erg fijne foto, je hebt mooie warme kleuren en het paard is heel netjes scherp

JewEmm Erg gave foto, je hebt het oog heel knap vastgelegd en je DoF is erg fijn

Deetjeeuh Mmm, je inzending ziet er heel lekker uit

Suuszels Ach wat ongelofelijk schattig, heb je daar nou een mini-potje Nutella?

MZorro Enorm gave foto, de heftige emoties van het kindje en de kalmte die de hond uitstraalt vormen een heel mooi contrast, een beetje of de hond een veilige haven voor het kindje probeert te zijn. De foto weet me in elk geval wel te raken, fijne nabewerking ook!
tesseke Erg gave en bijzondere foto, heel erg knap gedaan en verrassend hoe je de druppel gebruikt om de structuur van de bloem scherp te krijgen

Robin_Rikkie Fijne foto, je weet de beweging echt heel mooi scherp te krijgen en te bevriezen

Jolijnn Erg bijzondere foto, ontzettend leuk concept en ik vind het resultaat heel geslaagd

MarijeR Erg verrassend dat je de vogel in volle vlucht zo dichtbij hebt kunnen halen en zo scherp hebt kunnen krijgen, ik vind het resultaat echt gaaf

ponyaddicted Bijzondere foto, de hond heeft een erg interessante blik

cathyenbeau Wat een ontzettend gave effecten zie je daar terug in de lucht, erg verrassende foto

Kanzi Ontzettend grappige foto, heel erg spontaan en ik moest er echt oprecht door lachen

Lipydo Hoe blijf je het toch doen, je portretten zijn echt stuk voor stuk retegaaf!

Fellow Leuke foto, er zit veel emotie in de blik van het model vervat en je maakt er echt iets interessant van!

iiSunshine Ik vind je compositie erg druk ogen doordat 99% van je beeld kat is, een close-up kan heel interessant zijn maar ik denk dat het enorm belangrijk is om 'balans' in je compositie te brengen.
KimdeGroot94 Erg interessante foto, ik moet direct denken aan een eenzame oude visser als ik je foto zie

Elke_ Erg interessante foto, heel gave compositie en je nabewerking voegt een heel bijzondere sfeer toe

Revanches Wat een leuk en spontaan portret, gave kleuren ook! Knap werk!
Niece Ik heb vooral de indruk dat het muisje helemaal wegvalt tegen de achtergrond, een achtergrond in een meer contrasterende kleur was veel interessanter geweest

caaramel Je foto is gewoon ontzettend gaaf, wat een heerlijke sfeer!

WiancaR Leuk gedaan, erg spontane foto en de liefde spat er echt af

joeluna Erg gave foto zeg, waar is dat genomen?
Week 14
KimdeGroot94 Erg leuke foto, knappe compositie en erg gave sfeer met de zee op de achtergrond

SuperLiesje Je week 13 vind ik best leuk, een beetje jammer van de omheining op de achtergrond. Week 14 vind ik dan weer erg gaaf, interessant sfeertje!
Asselruiter Wat een schattig dropje! Heel erg lieve en fijne foto

Mariett Wat bijzonder zeg, heel erg gaaf dat je deze hebt kunnen fotograferen!

Bellatrix Ontzettend gave foto, heel bijzondere sfeer en een erg fijne nabewerking!
S_imonee Heel erg lieve foto

horserider22 Leuke foto, het hondje heeft een heel bijzondere blik

louiisaa Wat een ontzettend gave foto! Je hebt de blik van de kat erg mooi vastgelegd

Verosjaak Leuk panorama zeg

HeavensLove Erg interessante foto, leuk gedaan!
hilly200 Ontzettend gave foto, het lijkt of hij zo uit mijn scherm kan springen

k_m Erg leuk gedaan, ik vind het een heel sterke foto!
----------
Reacties
Racheel Bedankt! Het was een werkgerelateerd uitstapje hoor, ik was samen met 2 collega's uitgenodigd om te spreken op een conferentie naar aanleiding van onze tweede prijs in een wedstrijd

Brechtjee Ik zou je toch aanraden om het beeldscherm even te calibreren dan

taarss Bedankt voor de feedback, ik zie wel wat je bedoelt

binky Ik dacht ook dat iedereen elkaar in het ootje aan het nemen was