Helaas doet mijn lightroom het niet meer en hele week mn camera niet echt gebruikt want school is weer begonnen in combinatie met een nieuwe pony, dus drukke dagen. Oude foto (paar dagen nadat ik mn camera gekocht had

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:De samenvatting van week 20 - 2014:
Agossie verzamelt hier
Mooie foto lekker scherp maar hij had wat spannender gekund, ik vind de foto wat standaard.
Ash_
Heel tof! Mooie sfeer
Asselruiter
De foto is netjes scherp maar verder vind ik deze ook vrij standaard, vanuit een ander standpunt, andere hoek of andere uitsnede kan de foto een stuk interessanter maken.
Bellatrix verzamelt hier
Jaa ik had al gezegd dat ik hem heel tof vind![]()
binky
Mooie scherpe foto! Zeker niet verkeerd
Bumblehorse
Leuk idee! Maar ik weet niet zo goed waar ik kijken moet, de stenen muur is erg druk aanwezig en de lichtval is ook niet optimaal. Ik had voor een andere omgeving gekozen
calice
Lief! Al vind ik de compositie wat te centraal, maar verder top hoor
C_estmoi
Ik vind dit meer 'gewoon een leuk kiekje'. Vanuit een andere hoek was de foto misschien al een stuk aansprekender
chip
Leuke foto, maar volgens mij is de scherpte niet optimaal..
chriske
Mooie foto, ik vind de halve ogen door de zonnebril wel storen. Liever wat meer oog of helemaal geen oog want nu zijn het vooral wimpers waar je tegenaan kijkt.
CrazyIris
Prachtig paard! Probeer de volgende keer een iets minder centrale positie voor je onderwerp te kiezen (of eventueel een staande foto te maken als het paard deze houding heeft) Dat kijkt fijner en maakt de foto interessanter.
Deetjeeuh
Moooi! Heerlijk al die kleuren in de ogen!
Eviii_x
Ook een hele toffe foto! (ook de achtergrond, mooi!)
Fennee
Hmm ja ik vind de foto vrij saai qua compositie, ook het zwart/wit doet hem geen goed. Bij lammetjes denk ik aan zoet, zacht, lief, lente etc. Voor mij horen daar echt kleuren bij.
Fenneeee
Lekkere zomerse foto! (ik stoor me alleen een beetje aan je cameratas)
Gub verzamelt hier
Hele vette foto!
Hanna_94 verzamelt hier
Mooie foto, maar de hond heeft een wat paarse gloed en lijkt ook niet helemaal lekker scherp, maar dat kan ik zo op dit formaat niet zo goed inschatten. Ik vind je compositie wel heel goed!
HeavensLove verzamelt hier
Mooi! Al had ik die rand boven helemaal met gras gekloond of op iets hoger standpunt gefotografeerd, nu leid deze wel wat af.
Irene96
verzamelt hier
Aan de ene kant echt een vette foto die wel even mijn aandacht vasthoud. Toch vind ik hem wat te hard, iets minder contrast had ik mooier gevonden.
ismy
Mooie scherpe foto! Jammer dat we hem net een beetje van schuinachter bekijken, schuin van voren was mooier geweest denk ik
JewEmm verzamelt hier
Mooie foto en een leuk idee, maar toch spreekt de foto mij niet zo aan. Het zilveren vlak trekt teveel aandacht en verder is de foto wat saai.
jilinda
Leuk, alleen het standpunt (van onderen) vind ik nooit zo charmant bij mensen. En ik weet niet zo goed wat het meisje mij probeert te laten zien (met de pose en de blik)
Jis_
Nette foto hoor! Ik had iets meer omgeving laten zien van de zwaan.
Joeluna
Tja de maan, mooi gelukt maar de foto spreekt mij niet aan omdat ik op deze manier al enorm vaak de maan gefotografeerd heb gezien. De foto houd dus niet even mijn aandacht vast, wat zonde is.
Joey
Jaaaa heel tof![]()
Jolandaa_
Ik had de compositie liever anders gezien (pony meer naar links in beeld).
kani_ejj
Mooie speelse en zomerse foto! Ik had graag boven wat meer ruimte gehad.
_Kiki_ verzamelt hier
Ik had al gezegd, een foto vol emotie. Veel sterkte nogmaals!
kimberley23 verzamelt hier
Doordat de hond zo druk getekend is en de omgeving ook moet ik even kijken. De foto is verder wel netjes, maar ik had voor deze hond een andere omgeving gekozen.
Kimmms_
Mooie actie foto!
k_m
Lekkere zomerse bloemtjes, helaas wat overbelicht en wat te fel.
laurajoy15
Mooi gelukt met mooie kleuren, maar de foto had van mij wel een stuk lichter gemogen.
Lipydo
Tof met dat gordijn! Het model lijkt er een beetje ongemakkelijk bij te staan in een beetje een te gemaakte pose. Maar de foto is verder top
Lizaa01
Nette foto hoor!
manonnevot
Leuk gedaan! Misschien had ik m liever in kleur gezien en anders wat meer contrast toevoegen?
Marit
Yeaah coool!
MarijeR
Ik vind het licht wat te hard bij deze foto.
Marjoow verzamelt hier
Mooie foto! Lekker scherp oog
Mb_foto
Mooi gedaan zo op dat laantje, jammer dat het hoofd van de pony zo in de schaduw valt.
monbyou
Prachtig paard! De foto is netjes maar niet heel speciaal.
MyHu
De foto is vrij licht, wat meer contrast en de belichting aanpassen zou m goed doenWel een enorm schattig veulentje!
NatassJa
Ik vind hem heel mooi! Juist door het patroon op het gezicht en in combinatie met de blik maakt dit de foto was mysterieus.
Nefertarie
Mooie, spannende foto!
Racheel verzamelt hier
Mooie die kleuren, ik had graag nog een beetje paardenrug gezien.
Revanches
Lieff! Ik vind de kist wat te aanwezig met name doordat hij zo licht is, vooral links.
Robin_Rikkie verzamelt hier
Ik vind het jammer dan z'n beentjes er niet opstaan, de compositie kijkt nu wat vreemd.
Sanne_com
Jaa super mooi!![]()
sdvfoto
Knap gedaan! Toch vind ik de foto niet heel speciaal, ik denk vooral door het hoge standpunt.
Sodeletuut
Echt een gave foto! Leuk gedaan zo scheef
Suuszels
Grappige compositie, jammer dat de foto zoveel ruis bevat.
tesseke verzamelt hier
Schattig!
Tinky12 verzamelt hier
Mooie sfeer maar ik had graag wat duidelijker de contouren van de paarden gezien. Nu zijn het wat meer gewoon zwarte vlekken.
XiiaaooNaa
Heel mooi gedaan!![]()
Ylvy
Leuke foto! Jammer van de schaduw op het hoofd