Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TopLadyI schreef:Bedankt voor je informatie Yasmine!
Ik heb net nog even rondgekeken, en de Canon 1000D met de Sony A290 vergeleken: http://www.vergelijk.nl/compare/7881977/17273271/ . Daaruit blijkt o.a. dat de Sony A290 meer megapixels heeft en een optische beeldstabilisator heeft waar de Canon dat niet heeft. En dat terwijl ze in prijs niet veel van elkaar onder doen.
Heeft iemand ervaring met de Sony A290? Of kan iemand mij adviseren welke beter is?
anonymous1 schreef:hai,
misschien kan iemand mij hier helpen. Ik ben momenteel in het bezit van een simpel samsung cameraatje. Nu wordt het tijd voor een nieuwe en ben ik me een beetje aan het verdiepen in de verschillende mogelijkheden. Wat vinden jullie een reden om een spiegelreflexcamera te kopen? Mijn toekomstige fotocamera gaat gebruikt worden voor mijn paard en mijn kind en de standaard vakantiekiekjes. Waar ik me bij mijn huidige camera aan irriteer is de scherpte, deze is vrij beroerd. Ook is de snelheid te traag, je kent het wel, staat je paard precies zoals je hem hebben wilt is je camera te traag en 2 tellen later is het leuke moment alweer weg.
Ik zoek dus een gebruiksvriendelijke, snelle, en scherpmakende foto's camera.
Wie heeft er voor mij tips.
Bunga schreef:Hallo!
Omdat ik morgen jarig ben ben ik opzoek naar een nieuwe camera (mijn oude is kapotgegaan afgelopen zomer)
Ik ben op zoek naar een spiegelreflex tegen een betaalbare prijs (is tweedehands iets?)
Mijn voorkeur gaat uit naar Canon. Welke modellen zijn goed?
Ik wil hem gaan gebruiken om natuur te fotograferen, dieren planten etc.
Alvast bedankt!
Kiwipitje schreef:@HLPhoto Just curious. Maar heb je de lensdop er dan gewoon af? Heb het idee dat mijn lens dan zo snel smerig wordt namelijk.