Ik wilde met m'n nieuwe statief bezig vandaag maar hij is niet goed, dus ik weet niet of het lukt om nog 'n foto in te leveren, ik dénk het wel maar is niet zeker.
Geen hoogstandje want net nog gemaakt, morgen ben ik waarschijnlijk niet optijd om nog in te kunnen leveren Dus nou ja, hier moeten we t dan maar mee doen
Een aantal heeft aangegeven door Kerst toch later te zijn.
joeluna
Geplaatst: 26-12-16 13:35
Hierbij nog mijn week 51 Deze heb ik iets meer dan een week geleden gemaakt
caaramel
Geplaatst: 26-12-16 23:08
Oh fiets...
Ik ging ervanuit dat het uitgesteld was tot elf uur 's avonds... Pffft... ben niet goed bezig de laatste weken met op tijd zijn...
Hier bij mijn ideetje van deze week. In mijn hoofd was het alleen veel beter De bedoeling was om het idee/gevoel verbondenheid uit te drukken... Omdat dit voor mij de essentie van Kerst is Tips zijn heel erg welkom!
Dus hierbij nog mijn week 51 En nog een late Zalige Kerst!
Ik was vergeten te melden dat ik met kerst ook niet kon posten. Hierbij mijn week 51! Ik heb hem geflitst. Niet helemaal tevreden over licht/scherpte en ik vind het zelf ook een te drukke achtergrond maar ik heb momenteel niets beters.
NESCAFE
Geplaatst: 28-12-16 21:06
Mijn week 52:
Een reiger die een mooie hoge plek had gevonden om alles goed te zien. Wel met relatief dichte mist vanochtend. En een beetje klein omdat ik alleen mijn telefoon bij mij had