Ik weet die prijzen niet..
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mzara schreef:ik heb een vraagje.
ik ben opzoek naar een camera (beginner). heb nu een oude spiegelreflex (Yashica fx-3) met een grotere lens.
Nu zit ik te denken aan een Nikon D3200 of een Sony alpha 57. als iemand hier meningen over het heeft hoor ik het ook graag. maar ik zit een beetje met de lenzen. ik vroeg me af of mijn oude lens van de yashica op een van de cameras zou passen? als dat zo is bestel ik misschien een camera zonder lens. zo niet dat met lens en kijk ik later naar een grotere.
hoop dat jullie kunnen helpen!
Kiki1995 schreef:mzara schreef:ik heb een vraagje.
ik ben opzoek naar een camera (beginner). heb nu een oude spiegelreflex (Yashica fx-3) met een grotere lens.
Nu zit ik te denken aan een Nikon D3200 of een Sony alpha 57. als iemand hier meningen over het heeft hoor ik het ook graag. maar ik zit een beetje met de lenzen. ik vroeg me af of mijn oude lens van de yashica op een van de cameras zou passen? als dat zo is bestel ik misschien een camera zonder lens. zo niet dat met lens en kijk ik later naar een grotere.
hoop dat jullie kunnen helpen!
Ik heb zelf de Nikon D3200 en ik ben er meer dan tevreden over! Voor een beginners camera is het een super ding! Ik weet niet precies wat je budget is, maar ik heb de mijne toen voor 550 gekocht. Daar kreeg ik een zonnekap, een extra lens en de gewone lens + camera bij!
Die actie is toevallig bij de Media Markt in prijs verlaagt en kost nu 469 euro!
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ni ... 73043.html
Van de Sony camera's weet ik helaas niets.. dus op dat gebied kan ik je niet verder helpen!
Bagheera_206 schreef:Heeft iemand nog zijn slag geslagen op Black Friday? Heel veel winkels hebben vandaag t/m zondag leuke aanbiedingen. Erg verleidelijk.
Tomaatje schreef:Courses schreef:750D/700D?
Was dit tegen mij? 750D vind ik zeker een leuke optie, maar ik kan ook een 7D kopen. Waarom raad je de 750D aan?
Sicayes schreef:Tomaatje schreef:Was dit tegen mij? 750D vind ik zeker een leuke optie, maar ik kan ook een 7D kopen. Waarom raad je de 750D aan?
Ik denk omdat je een budget van 500€ aangaf en de 7D occasions zijn rond de 600-700€zo uit het hoofd dan. Kan zijn dat je hem ergens vind voor 500€ maar daar gaan we in de eerste instantie niet van uit.
Verder: http://snapsort.com/compare/Canon-EOS-7 ... non_EOS_7D
Courses schreef:Zijn de 7D's al zo ver in prijs gezakt ja? Dan is 't nog wel een optie inderdaad. Anders is een budget van 500 euro vrij 'laag' zeg maarZodoende dat ik dat zei.