Mijn twee favoriete modellen. Ik was onze hond aan het wandelen toen mijn vriend langs kwam fietsen. Hondje met haar balletje en mannetje wandelde een stukje mee
Eerst had ik hem in kleur gezet maar toen deed ik om te proberen in het zwart -wit ... Met de donkere kleuren iets verdonkerd vond ik hem ineens echt wel gaaf
Fellow
Geplaatst: 30-03-15 21:51
Bellatrix schreef:
Ja, deze vind ik minder.
Oke dan pas ik em weer aan
Revanches
Geplaatst: 30-03-15 21:52
Mijn POTW
Anoniem
Geplaatst: 30-03-15 21:53
Mooie foto Kim
Hier mijn week 13: Heb alleen het idee dat ie niet bepaald scherp is.. *meer helemaal niet scherp* maar vind het muisje zo lief
caaramel
Geplaatst: 30-03-15 21:55
Mijn week 13: Gespeeld met de flitser van mijn camera. Ben niet zo tevreden met de compositie, maar deze was qua scherpte de beste... niet dat dat zoveel wil zeggen Voor de rest vind ik het een geslaagd experimentje
boktupload
Allemaal super bedankt voor de feedback, ik heb echt het gevoel dat ik er veel van leer!!!
En ik ben blijkbaar niet de enige die last-minute inzend...
Ik doe ook vaak last minut want ik kan nooit zo goed kiezen... en als de klok dan weg tikt moet ik wel gaan kiezen.. hihi en dan vraag ik nog even gauw aan mijn man welke hij het best vind..
Heb week 14 al klaar liggen! Tussen de tentamens door alvast een foto bewerkt van een afscheidsshoot, het was onwijs slecht weer met miezerregen en storm maar het resultaat valt me alles mee! Zal even wachten tot het lijstje er is !
Hij kan waarschijnlijk niet meer mee in de lijst maar wil m toch graag plaatsen. Echt ontiegelijk druk op t moment en alles gaat even niet zoals ik zou willen.
Week 13
Wel gelijk ook maar vast Week 14, dat geeft weer even wat ruimte om nieuwe plaatjes te maken foto is afgelopen weekend gemaakt in Münster
joeluna
Geplaatst: 30-03-15 23:05
Picture of the Week # 13 Echt super balen dat ik te laat ben, school weer hé Of lag het toch aan het nummer 13? haha
Asselruiter
Geplaatst: 30-03-15 23:14
Week #14 - vandaag gemaakt
SuperLiesje
Geplaatst: 31-03-15 07:18
Kijk dat is aardig van bokt, ik was toch nog op tijd
Superliesje, Je moet zelf de zomertijd aan/uitzetten op bokt.... Wist ik ook niet.
Mariett
Blogger
Geplaatst: 31-03-15 07:25
Mijn week 14! Deze mooie jongen zat in onze tuin gisteren.
S_imonee
Geplaatst: 31-03-15 08:21
iiSunshine Ik vind de uitsnede iets te. Ik heb ook het idee dat hij wat scherpte mist. Verder leuke foto. Kimdegroot94 Mooie foto! _Elke Mooie foto! Revanches Mooie foto! Niece Wat een dropje. Ik had hem denk ik ook ergens anders op gezet. Mijn aandacht wordt meer naar de hand getrokken dan naar het muisje. caaramel Mooie foto! WiancaR Mooie foto!
Kimdegroot94 Mooie foto! SuperLiesje Mooie foto's. joeluna Leuke foto. Ik vind alleen de achtergrond te druk. asselruiter Lief!! Leuke foto. Mariett De terroroehoe? Leuke foto!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 31-03-15 08:30
Mijn week 14.
S_imonee
Geplaatst: 31-03-15 08:30
Mijn week 14
Ik zat een klein beetje in twijfel welke ik graag wilde doen. Ik heb deze week best veel foto's gemaakt. Vorige week zondag heb ik een afscheidshoot gehad met de pony van een boktvriendin en haar zusje. Hun lieve leasepony Blixem zou die dag er na ingeslapen worden wegens zijn auto immuunziekte. Ik vond het zelf ook best wel pittig, omdat ik heel erg herinnerd werd aan mijn eigen pony die ook ingeslapen moest worden, maar daar kon ik op het laatste moment pas afscheid van nemen. Ik vind het zo mooi voor de meiden dat ze dit nog konden doen met de pony. We waren met zijn drieën foto's aan het maken en er zijn veel mooie plaatjes uitgekomen.
Ik heb gekozen voor een iets minder fototechnische foto, maar hij straalt zoveel emotie uit vind ik zelf.
Thanks! Achtergrond kleur eruit gehaald, vind het paard zo er echt uitspringen.
Bij jou foto vind ik het jammer dat hij wat te krap is aan de onderkant en dat je praktisch niets van haar gezicht ziet. En jammer van de schaduw, hij is nu wat donker.