Ik weet niet of je het kan downloaden .. Maar met photoshop kan het (echt super ingewikkeld!) Marcromedia .. (hebben wij, Hij is wel goed) Voor de rest weet ik het niet
uhm, bij Photoshop, daar ben ik nu mee bezig heb ik zon dia voorstelling gemaakt, een vraagje is dit dan goed? en als dat zo is hoe maak ik die dan kleiner, want nu is die zo groot als het beeld scherm
want ik de engelse en dan moet je naar: w8 ik open photoshop wel ff klik Image aan dan ga je naar image size dan krijg je een schermpje met .. Width Height dan moet je het hoogste getal nemen en daar dan 60 intypen ... Dan is de andere automatisch ook kleiner en dan opOk klikken dan zie je hem klein
Zou iemand heel misschien voor mij een mooie avatar willen maken met de volgende foto's . Ik heb het programma'tje eraf gegooid . Alvast heel erg bedankt!
Ik ben echt een digibeet en na vele uren proberen op paint enzo geeft het forum nog steeds aan dat of de foto te groot is of teveel Mb. Wie wilt er een gewone avatar van maken. Mijn naam is nu zo kaal....