Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Ik dank dat ik ontstip, ik vind het niet erg prettig dat de een alleen maar complimenten geeft aan zijn favorieten en de andere juist commentaar op de minst mooie. Heb er ook gewoon echt geen tijd voor en wil niet steeds dezelfde soort foto's inleveren.
AlwaysH schreef:Dat is het nou juist, niet iedereen geeft iedereen complimenten of commentaar.
Zo zijn er mensen die alleen hun favoriete foto's beoordelen, en niet de anderen.
Het is ook een kwestie van smaak en weten waar je mee werkt. Mijn camera is erg vervelend de laatste tijd en in hoge kwaliteit opslaan lukt niet met mijn foto's, waar ik elke keer hetzelfde commentaar op krijg en steeds hetzelfde op moet antwoorden. De vlek op mijn foto's zit in de camera, hij scherpt niet goed en als hij scherp is haalt het opslaan en upgradende kkwaliteit weer naar beneden. Ik heb er geen geld, tijd of zin in om dat anders op te lossen.
Ik zit in mijn examenjaar en heb veel buitenschoolse activiteiten die voorrang hebben (NK trainingen, verzorgpaard, blogs).
AlwaysH schreef:Dat is het nou juist, niet iedereen geeft iedereen complimenten of commentaar.
Zo zijn er mensen die alleen hun favoriete foto's beoordelen, en niet de anderen.
Het is ook een kwestie van smaak en weten waar je mee werkt. Mijn camera is erg vervelend de laatste tijd en in hoge kwaliteit opslaan lukt niet met mijn foto's, waar ik elke keer hetzelfde commentaar op krijg en steeds hetzelfde op moet antwoorden. De vlek op mijn foto's zit in de camera, hij scherpt niet goed en als hij scherp is haalt het opslaan en upgradende kkwaliteit weer naar beneden. Ik heb er geen geld, tijd of zin in om dat anders op te lossen.
Ik zit in mijn examenjaar en heb veel buitenschoolse activiteiten die voorrang hebben (NK trainingen, verzorgpaard, blogs).
Marjoow schreef:Vreemde reden om weg te gaan. Feedback geven is niet verplicht en ook niet waar dit topic om draait.
Jammer dat je dat zo ziet.
Marjoow schreef:Vreemde reden om weg te gaan. Feedback geven is niet verplicht en ook niet waar dit topic om draait.
Jammer dat je dat zo ziet.
xniieeenke schreef:Feedback week 50 voor zo ver ik het nodig vond om er iets over te zeggen, over de rest had ik alleen maar positieve gedachtes!
kirsten4 LieeffffIs ‘ie minder scherp door de upload of is de kwaliteit sowieso niet zo heel mooi? De foto is echt een heel mooi moment, maar het had hem wel echt helemaal afgemaakt als hij scherper was.
magda_90 schreef:Agossie, MikNiet zo streng zijn voor jezelf, het is een mooie foto van hem.
Hij zou naar mijn smaak nog ietsje lichter mogen.