Richard heeft net een nieuwe zender voor zijn flitsers besteld.
 En Richard moet sparen voor een laptopje.
 En Richard moet sparen voor een laptopje.  Anders had Richard erg graag zijn 7D ingeruild voor een 7D2.
 Anders had Richard erg graag zijn 7D ingeruild voor een 7D2.  
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En Richard moet sparen voor een laptopje.
 En Richard moet sparen voor een laptopje.  Anders had Richard erg graag zijn 7D ingeruild voor een 7D2.
 Anders had Richard erg graag zijn 7D ingeruild voor een 7D2.  

Riiiiiichaaard
 Riiiiiichaaard                                                         

De AF van 7D2 is daar een afgeleide van.
 De AF van 7D2 is daar een afgeleide van.  Nadeel is misschien wel dat er zoveel opties in AF zitten dat je er echt even voor moet gaan zitten met handleiding en er goed mee moet experimenteren voordat je pas het maximale eruit kunt halen.
 Nadeel is misschien wel dat er zoveel opties in AF zitten dat je er echt even voor moet gaan zitten met handleiding en er goed mee moet experimenteren voordat je pas het maximale eruit kunt halen.                                                         

) mij laatst toch positief had verrast.
 ) mij laatst toch positief had verrast. 
 Ik weet iig dat 7D2/5D3/1DX er een apart hoofdstuk voor hebben in het menu met alle setting/instellingen van AF.
 Ik weet iig dat 7D2/5D3/1DX er een apart hoofdstuk voor hebben in het menu met alle setting/instellingen van AF.                                                         

Colaaa schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen !
Ik ben opzoek naar een opvolger voor mijn 1100D, ik fotografeer voornamelijk paarden en paardensport.
Het moet sws een canon zijn ivm met de lenzen die ik heb !
Max budget 1000 euro !
Ik had al gekeken voor de 70D is dat wat voor paarden/paardensport

ikke schreef:Colaaa schreef:Sorry dat ik zo kom binnenvallen !
Ik ben opzoek naar een opvolger voor mijn 1100D, ik fotografeer voornamelijk paarden en paardensport.
Het moet sws een canon zijn ivm met de lenzen die ik heb !
Max budget 1000 euro !
Ik had al gekeken voor de 70D is dat wat voor paarden/paardensport
Die 7D die ik eerder poste?

goeie instapcamera.
 goeie instapcamera.                                                          

) gebruik ik mijn EOS 350D met EF 75-300mm lens van Canon. (En een kitlens, maar die gebruik ik bijna nooit)
 ) gebruik ik mijn EOS 350D met EF 75-300mm lens van Canon. (En een kitlens, maar die gebruik ik bijna nooit)