Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nerootjeh schreef:Ik ben niet zo into camera's, ik snap het meeste wat er gezegt worden niet zo goed!
Dus vandaar
Kokomo schreef:Nerootjeh schreef:Ik ben niet zo into camera's, ik snap het meeste wat er gezegt worden niet zo goed!
Dus vandaar
Heb je vraag niet zo gauw kunnen terugvinden. Stel hem opnieuw en ik zal hem eenvoudig beantwoorden.
Nouks schreef:Jawel. Wat dacht jij dan dat het waren, compactjes?
Nerootjeh schreef:Nouks schreef:Jawel. Wat dacht jij dan dat het waren, compactjes?
Ik heb werkelijk geen idee
Bij een compacte stel ik me een klein vierkant ding voor zoals de mijne die ik nu heb
Kokomo schreef:Gerbenfroh schreef:Ik zie door alle bomen het bos niet meer, ik weet echt niet welke ik moet kiezen, wat een goed merk is, of het is wat ik wil, etc
Oke, mijn eisenlijstje ongeveer;
* maximaal 200 euro
* wil een beetje verder kijken met fotografie, dus een waar goede opties opzitten,
mooie scherpe foto's, makkelijk scherp te stellen zodat je zo mooi dat achterste
heel wazig kan hebben enzo
* ook mooi in het donker
* min 5 mpix
* Liefst met accu ipv batterijen
Wie helpt me? (eventueel voorbeeld foto's?)
Het wazig krijgen van de achtergrond zal je met een compactcamera niet gauw lukken door de kleine sensor. Ook in het donker presteren ze niet zo heel goed doordat er dan veel ruis ontstaat.
Een Fuji Finepix S5600 is een van de betere compactcamera's evenals de Panasonic DMC-LZ6EG-S
ambie schreef:Ik zit net even op internet te kijken en ik zie nu ook de Fujifilm Finepix S9500! Heeft iemand met deze camera ervaringen?
Netje schreef:Ja hoor die Canon's zijn spiegelreflexcamera's. Oeps, te laat.
Wij hebben sinds kort een Canon 350D waar we een lens bij willen kopen. Wij dachten aan de Canon EF 70 - 300 4.6 - 5.... (weet ik ff niet) IS UMS. Wie kan hier iets over zeggen; is dit een goede keuze erbij ?
PrinCessRomy schreef:ambie schreef:Ik zit net even op internet te kijken en ik zie nu ook de Fujifilm Finepix S9500! Heeft iemand met deze camera ervaringen?
Ik heb hem in me handen gehad, fijne camerawel erg veel megapixel, me broer zegt altijd dat je er niets aan hebt als je geen prof bent.
Kokomo schreef:Loutjelou schreef:Ik wil graag een goede camera, maar eigenlijk niet met zo'n groot ding lopen. Dus wil ik liever een écht goede compact camera. Iemand suggesties?
Wat wil je er maximaal aan uitgeven?