Vervolg feedback week 13: S_imonee: Gaaf zeg! Lijkt net elektriciteit haha! Gerdjehoran: Erg mooi! Vind het effect op de foto erg gaaf! Asselruiter: Mooi scherp. Stoor me wel aan de achtergrond en het feit dat de foto niet recht is genomen Heavenslove: Erg mooie foto! Blik in het paard de ogen is heel sprekend en vind de kleuren erg mooi. Heb je op deze foto een action gebruikt of iets? LauraBloem: Mooi scherp op de grond maar weer vind ik het contrast in de kleuren te hoog. Doet beetje pijn aan mijn ogen. Ik zou de bewerking vele malen minder 'heftig' maken, dan oogt de foto denk ik al een stuk fijner Sodeletuut: Fijne foto! Mooie weerspiegeling in het oog en mooie lichtinval! Eline91: Vind het een mooie foto. Wel vind ik de onscherpte aan de 'achterkant' niet helemaal fijn ogen, vooral aan de onderkant ziet het er een beetje raar uit Anouska15: Vind het een leuke foto zo met de schoentjes en prima scherp alleen vind ik de uitsnede te krap. Had meer ruimte aan de rechterkant gelaten XiiaaooNaa: Mooie foto. Kleuren zijn erg fijn! Jammer inderdaad van de uitgelopen druppel maar ach Cleo_: Orginele foto! Niet helemaal mijn smaak maar erg leuk gedaan! Jespri: Mooie foto ! De ogen zijn echt prachtig scherp ! Sternphoto: Mooie scherpe foto en blik van de hond! Vind de roze achtergrond niet helemaal mooi, had liever voor een zwarte of witte achtergrond gekozen. Hier zie ik ook het roze bij de mond maar ik gok dat dat gewoon is hoe de hond eruitziet. Dat soort honden hebben wel vaker van die roze vlekken bij de mond NESCAFE: Gaaf! niks aan op te merken! Mariett: Gave foto! Mooi effect ook! Maaaarije: Mooie scherpe foto. Verder niet erg bijzonder maar een prima foto Sanne_com: Prachtige foto! Die ogen zijn echt wauw! Billionache: Prachtige foto! Heb weleens een topic gezien van deze foto's en vond het toen ook al prachtige foto's en natuurlijk een prachtige kleur haflinger! Binky: Leuke foto zeg! Achtergrond past mooi bij de knuffel, vind de foto wel wat te donker bij het hoofd van de knuffel goriginal: Wauw, prachtige blackfoto! Erg mooi scherp ook! Raachel: Mooie actiefoto! Jammer van de achtergrond maar dat is erg lastig bij dit soort foto's quartel: Mooie foto! Echt zo'n platteland sfeertje haha It_is_me: Mooie foto! Erg mooi scherp en prachtige blik van de baby! Astor: Wat een lief moment van paard en baas! Vind het effect op deze foto alleen wel een beetje to much horserider22: Mooie scherptediepte! Foto vind ik alleen niet zo sprekend genoeg Dandy200: Wauw, mooie lucht zeg! jilinda: Mooie foto! Kan zo in zo'n magazine voor schoenen haha Nefertarie: Mooie foto! Kleuren zijn erg fijn! Sharonplugge: Prachtige foto! Mooie fijne kleuren en scheprtediepte is erg fijn! Ash_: Gaaf zeg met die dreigende lucht! Mooie zwart wit omzetting ook! Patriciaa_: Leuke foto! Erg geinig zo met de ene scherp en de andere onscherp! Kimmetjee04: Mooie foto! Leuke compositie en erg mooi effect! Gracezella: Stuk voor stuk prachtige fotos! Vooral de landschap foto's vind ik erg gaaf! Eskegirl: Mooie foto qua scherpte. Vind het alleen niet zo'n hele sprekende foto nar mijn mening Wendy1987: Wat een schattig hondje! Ik snap alleen niet helemaal hoe de collage nu loopt want naar mijn mening gaat de hond nu achterwaarts haha. Ook mis ik wat scherpte en vind ik de foto wat aan de donkere kant LOVESUSHI: Gave foto! Oogt niet helemaal scherp maar vind de kleuren wel erg gaaf! manonfleur: Leuk patroon en mooie scherptediepte Marjoow: Gave foto zeg! Kleuren passen erg goed bij elkaar en mooi scherp ook! crazy_horses: Gave foto! Leuk zo met die regendruppels op het raam! Brecthjee: He die foto ken ik haha! Vind de kleuren net wat te fel, oogt niet helemaal lekker. Compositie vind ik ook wat te veel in het midden. Wel mooi scherp! IsaCalixa: Leuk idee! Mooie blik ook vastgelegd. Vind het alleen minder mooi dat de eerste en laatste foto hetzelfde zijn. Beetje verwarrend haha monbyou: Gave foto zeg! Niks aan op te merken ismy: Hele mooie foto! Niks aan op te merken Ilvy: Mooi moment gepakt en achtergrond is mooi rustig! Wel oogt de foto een beetje korrelig maar kan ook door upload komen LinSa: Mooie spontana foto! Niets aan op te merken Gub: Prachtige foto! Mooie kleuren en erg fijn om naa rt ekijken Tesssz: Wat een geconcentreerde blik heeft de mevrouw zeg haha, mooi moment! Jammer van de achtergrond maar daaar valt weinig aan te doen bumblehorse: Prachtige foto! Niets aan op te merken Agossie: Foto oogt inderdaad net wat scheef maar moeilijk om te bepalen hoe of wat haha. Verder een mooie foto! _Kiki_: Erg gave foto! Erg orgineel en erg mooi en leuk uitgewerkt!!
magda_90
Geplaatst: 30-03-15 18:00
Bij deze, mijn week 13:
Vlak voor het vieze weer van zaterdag gemaakt, daardoor helaas grauw van kleur. Desondanks een prachtig merrie veulentje waar ik van genoten heb!
*duikt verder achter de bijlees-en-reactie-geven-steen*
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 30-03-15 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt
LOVESUSHI
Geplaatst: 30-03-15 18:01
Taars, Hij lijkt helaas onscherp doordat de bak niet schoon was van binnen en buiten
showteam
Geplaatst: 30-03-15 18:02
Week 13:
DohoShots
Geplaatst: 30-03-15 18:03
Die vond ik ook de sterkste foto magda_90! Deze is sprekender vind ik. Jammer dat het hoofdje van het veulen net niet goed te zien is maar het heeft ook wel weer iets vertederends!
Jessica_1998
Geplaatst: 30-03-15 18:06
week 13:
Ingvild
Geplaatst: 30-03-15 18:14
Week 13, gemaakt op de Appaloosadag. Foto is helaas niet helemaal scherp en wat korrelig.
Iedereen bedankt voor de feedback op week 12!
CrazyIris
Geplaatst: 30-03-15 18:19
week 13
MyHu
Geplaatst: 30-03-15 18:25
Week 13 Week 13 by equestrianmy, on Flickr Achteraf had ik misschien een iets ander standpunt moeten kiezen, en de achtergrond is bagger, door het diafragma van 8.0 valt het ook nog wel op. Qua licht en kleuren vind ik het een correcte foto, maar de achtergrond... ISO: 100 Diafragma: f/8.0 Sluitertijd: 1/320 sec. Focal Lenght: 75
magda_90
Geplaatst: 30-03-15 18:33
Ingvild schreef:
Week 13, gemaakt op de Appaloosadag. Foto is helaas niet helemaal scherp en wat korrelig. [ Afbeelding ]
Iedereen bedankt voor de feedback op week 12!
Leuk daar was ik ook gisteren!
Marit
Geplaatst: 30-03-15 19:18
Ik heb deze week gewoon totaal geen foto's gemaakt.. Meeting ging niet door ivm het weer en verder echt nul tijd gehad.
Eentje van Curacao nog maar dan.. Met de GoPro gemaakt, dus vandaar de slechte kwaliteit
Haha heb hem wat opgekrikt in Photoshop hoor Het is een screenshot uit een filmpje! Ik wilde geen seconde verliezen met foto's maken dus heb maar gewoon aan een stuk door gefilmd, dan heb je in elk geval elk moment
Eigenlijk had het tweede stuk van rechts scherp willen hebben, maar soms moet je het doen met wat je hebt).
De curacoa foto is prachtig. GoPro maakt prachtige foto's.
S_imonee
Geplaatst: 30-03-15 19:48
Week 13
Feedback van week 13 tot nu toe. Op een of andere manier nog het idee dat ik er een paar vergeten ben..
Agossie; Mooie foto! Niks op aan te merken. Asselruiter Leuke foto. Niks op aan te merken. Ash_ Mooie foto. Apart die lucht zo. Niks op aan te merken. Astor Mooie foto. Ik vind alleen de bewerking een beetje vreemd.. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Anouska15 Leuke foto! Leuk gedaan met die schoentjes. Niks op aan te merken.
Brechtjee Mooie foto. Niks op aan te merken. binky Leuk bedacht zeg! Niks op aan te merken. Bellatrix Mooie foto! Aparte kleuren. Niks op aan te merken. billionache Mooie foto. Niks op aan te merken. Bumblehorse; Mooie foto! Niks op aan te merken.
calice Leuke foto! Niks op aan te merken. crazy_horses Mooie foto. Niks op aan te merken. CrazyIris; Mooie foto! Niks op aan te merken. cleo_ Apart, maar het heeft wel wat!
Dandy200 Gave foto! Niks op aan te merken.
Eskegirl Leuke foto. Niks op aan te merken. Eline91 Mooie foto. Niks op aan te merken.
GerdjeHoran Mooie foto. De bewerking vind ik apart, wel leuk hoor! Gub Leuke foto! Niks op aan te merken. Gracezella Mooie fotos heb je gemaakt! glenstorm Leuke foto! Niks op aan te merken. goriginal Mooie foto! Niks op aan te merken.
hilly200 Mooie foto! Niks op aan te merken. Heavenslove Mooie foto! Niks op aan te merken. horserider22 Leuke foto! Ik mis alleen wat meer kleur in de foto. Hanna_94 Mooie foto! Niks op aan te merken.
Ingvild Leuke foto. Jammer van de korrel.. It_is_me Leuke foto. Niks op aan te merken. IsaCalixa Leuke foto! Niks op aan te merken. ismy Mooie foto! Niks op aan te merken. Iejoor; Mooie foto! Niks op aan te merken.
Jespri Lief Ik stoor mij er ook niet aan, aan de oortjes. Mooie foto. Jilinda; Leuke foto! Niks op aan te merken. Jessica_1998; Leuke foto. Vind alleen het schaap een beetje weg vallen in de muur..
Killyen Gave foto! Niks op aan te merken. Kimmetje04 Leuke foto. Niks op aan te merken. K_m; Mooie foto! Niks op aan te merken. _kiki_ Leuke foto! Leuk gedaan zeg. Niks op aan te merken.
LinSa; Leuke foto. Ik had persoonlijk een ander kleur shirt aan gedaan. De dame valt een beetje weg in de donkere muur. Leonyr; Week 12: Mooie foto! Niks op aan te merken. Lovesushi; Leuke foto! Niks op aan te merken. LauraBloem Leuke foto! Ik vind hem alleen een beetje te blauw. louiisaa Goede keus! De eerste vond ik ook het mooist. Niks op aan te merken. LoveUggs Lieve foto! Ik heb alleen het idee dat er 'iets' mist op de foto. Ik weet alleen nog niet wat het is..
manonfleur Leuke foto! Niks op aan te merken. Marjoow Leuke foto! Niks op aan te merken. marijepragter Leuke foto. Niks op aan te merken. monbyou Leuke foto! Leuk gedaan. Niks op aan te merken. Murthul Leuke foto! Niks op aan te merken. Marit Ik vind die slechte kwaliteit wel meevallen. Hele mooie foto! Magda_90; Mooie foto! Niks op aan te merken. Mariett Mooie foto! Niks op aan te merken. Marbri Leuke foto. Niks op aan te merken. MyHu Leuke foto. Niks op aan te merken. Maaaarije Leuke foto. Niks op aan te merken.
Nefertarie Leuke foto! Niks op aan te merken. NESCAFE Leuke foto. Ik vind het wel erg donker.
_Patriciaa Leuke foto. Niks op aan te merken.
quartel Mooie foto! Niks op aan te merken.
Racheel Leuke foto! Ik stoor mij alleen een beetje aan het verkeersbord. rosslover Mooie foto. Niks op aan te merken.
Sicayes Leuke foto! Niks op aan te merken. Sanne_com Mooie foto. Niks op aan te merken. SharonPlugge Mooie foto! Niks op aan te merken. Soduletuut Mooie foto! Niks op aan te merken. Showteam; Mooie foto! Niks op aan te merken. SternPhoto; Hihi, dat lipje. Leuke foto! Hij is bij mij ook wat aan de roze kant.. Kan aan mijn laptop liggen hoor.. Die ziet de dingen nog wel eens anders
TeSzZz Leuke foto! Niks op aan te merken. taarss Mooie foto. Niks op aan te merken.
Wendy1987 Grappige foto. Het enige puntje is dat ik de hond een beetje vind wegvallen in het zand.
Xiiaaoonoa Leuke foto. Niks op aan te merken.
Ylvy; Leuke foto. Ik vind hem persoonlijk een beetje donker.
LinSa: Bedankt voor je feedback. Het zijn geen knipperlichten. Dat zijn buitenlampen bij de huizen die daar staan. Mijn knipperlichten had ik expres niet aan gedaan
Eline91: Dank je! Zie antwoord hierboven
Anouska15: Bedankt! Wat een compliment
Jespri: Dank je!
Taarss: Dank je. Haha, zo had ik het nog niet gezien.