paOlien schreef:SharOn_gOldy schreef:Wauw ThnQ..! ff n vraagje.. waar halen jullie dat programma vandaan. want ik ken t nergens vinden.
kusJ sharon
ik gebruik paint
daar moet ik het ook mee doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paOlien schreef:SharOn_gOldy schreef:Wauw ThnQ..! ff n vraagje.. waar halen jullie dat programma vandaan. want ik ken t nergens vinden.
kusJ sharon
ik gebruik paint
sunrice schreef:sietskuh schreef:
sorry, maar ff een opmerking![]()
ik mis je moppiej is toch maar 4 woorden??
verder wel mooi gedaan
paOlien schreef:
nee want er staat 500 tranen 50 gedachtes 5 woorden ik mis je moppieen dat zinnetje heeft maar 4 woorden
StalHaast schreef:wil iemand foto's van mij bewerken:
dit ben ik (corella) met tanette
tanette
emor
ik (corella) met emor
Alvast bedankt iemand! ahha
groetjes corella
elisabeth schreef:hej even een vraagje: is er ook een topic waar staat hoe je lijnen en dingen wegwerkt enzow. misschien staat het hier wel ergens tussen maar khad eigenlijk niet zown zin om 172 pagina's te lezen![]()
xxdorisxxe schreef:kunnen jullie die foto van mij met die lijnen nog wegwerken?
en wie heeft voor mij de tijd om veel fotos te bewerken?
pm me dan
paOlien schreef:je kunt hier gewoon een foto plaatsen en dan bewerken we hem.. dit topic dus gewoon!
elisabeth schreef:paOlien schreef:je kunt hier gewoon een foto plaatsen en dan bewerken we hem.. dit topic dus gewoon!
ja maar zou het wel graag zelf willen kunnen, kan moeilijk elke foto die ik bewerkt wil hebben hier plaatsen. en ja ik las ook ergens dat ik dan maar moet opletten met wat ik fotografeer, maar soms is een foto met lijn ook mooi, maar zonder ook leuk tog?