Thanks voor je feedback Eline! Wbt het aapje, ze valt idd wat weg, maar ik vond de uitdrukking zo leuk! Wbt de zonsondergang, Ik heb de zonsondergangstand op mn camera gebruikt en verder alleen maar bijgesneden. (Een berg plastic afval staat niet zo mooi op zo'n foto:=)
Fearn
Geplaatst: 29-03-15 20:56
Eline91 schreef:
IsaCalixa Erg leuk gedaan, ontzettend gaaf hoe je de blik van de kat hebt vastgelegd Maar zijn de linker en rechterfoto jou dezelfde?
Bedankt! Ja dat klopt, is bewust gedaan hoor haha!
Brechtjee
Geplaatst: 29-03-15 21:04
Eline91
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Ik heb niet veel aan de kleuren gedaan juist minder verzadigd...
edit: kan ook aan mijn beeldscherm liggen, want bij mij ziet het er vrij normaal uit, die is namelijk niet gekalibreerd.
Week 13 Weer eens wat anders proberen dan alleen maar honden. Was jammer genoeg wel erg grauw weer en dat zie je ook duidelijk terug.
Bumblehorse
Geplaatst: 30-03-15 13:05
Nog eentje van de meeting.
Ik ben trouwens halverwege week 12 geëindigd met feedback, deze zal in de vakantie er nog wel aankomen. Nu nog een weekje druk met school, voorbereidingen etc.
Mijn week 13. Gisteren geschoten en weinig tijd om te bewerken. Ik heb er veel meer, maar ga daar vanavond even aan zitten. Voor mijn gevoel is hij nét uit het lood, maar ik kan moeilijk de juiste horizonlijn vinden...
quartel
Geplaatst: 30-03-15 14:25
hhmmm...als ik zo kijk zou ik zeggen dat je de voorkant van de tribune achter het orkest aan zou kunnen houden als horizon?? De rechter kant nog een pietsie omhoog als ik het zo zie...........
Dat is precies mijn gevoel ook. Boven het koor bedoel je, toch? Nu heb ik dat geprobeerd en viel dus tegen. Dat klopte ook niet. Vandaar dat ik het hierbij gelaten heb.
Het was erg moeilijk fotograferen ivm de belichting. Het koor en orkest waren gelig belicht terwijl de solisten met heel blauwig, bleek kleurloos licht werden belicht.
Die zijn door de wind de andere kant opgewaaid. Ik vond het al moeilijk kiezen tussen de stapel en nu moet er ééntje uitkomen voor week 13.
Maaaarije
Geplaatst: 30-03-15 17:24
Ik denk de 2de Magda, vind de kleuren wel mooier op de eerste foto.. maar vind het jammer dat je het hoofdje niet goed kan zien. En alles is wel duidelijk in beeld bij de tweede