Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Goedkoop, scherp en close focus (ook al verlies je dan wat detail en contrast).@Kevin: Waarom zou jij in het geval van Sony de Tamron boven de Sigma verkiezen? Ik dacht dat de 70-200mm f/2.8 zonder IS voor Canon de Sigma sneller was met autofocus en de Tamron een tikkie scherper was en het dus kiezen is tussen twee kwaden. Destijds daarom voor een Sigma ipv Tamron gekozen.
Laurahh schreef:Dan kom je in de 70-200 f/2.8's uit.Ik heb nu een canon 1100D met 18-55 lens en 55-250 IS..
Maar ik mis toch vaak de wazige achtergrond bij bewegingsfoto's.. aan welke prijs moet ik denken wil ik een lens die dat beter doet met wel ongeveer zoveel zoom als mijn telelens?
DaniBanani schreef:Da's waar..maar ik weet niet hoe groot dat risico is, kan me niet voorstellen dat die objectieven barsten van de fouten. En het scheelt wel de helft van de prijs, dus dat loont wel..-twijfelt-
DaniBanani schreef:Ik heb even een vraagje. Ik wil al een tijdje graag de Canon 50mm F/2.5 en zie 'm nu op Ebay flink voordeliger bij meerdere aanbieders. Alleen komt 't dan wel uit Duitsland of de VS.
Is dat veilig en vooral, loop ik veel risico met zo'n objectief? Of hoef ik niet zo bang te zijn dat er iets kapot aan is?