Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Canon EOS 400D is zojuist besteld!!!!!!![]()
Wat voor geheugenkaart hebben jullie erin? Een snelle of een gewone (ik neem een 1GB)?
Ciinderella schreef:Omdat ik heb afgezien van de tweedehands camera was ik verder aan het zoeken en heeft iemand mij geadviseerd op een Olympus E330. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Gerbenfroh schreef:Mijn Fuji is aangekomen thuis en ik moet 22 dagen Londen-en
Ik wil nu!!!
WildChild schreef:Dankjulliewel voor de reacties. De 300D was vanwege de mogelijkheid om een alles-in-een koop te kunnen doen, voor relatief weinig geld, maar ik denk dat ik dan liever voor de 400D ga, ook omdat ik zeker weet dat ik hiermee door wil gaan en dus echt een camera moet hebben die technisch nog lang mee kan draaien. Eigenlijk vind ik dat canon veel meer in de publiciteit is, ook vaker geliefd is bij fotografen. Is er iemand die hier een heel sterk argument tegenin kan brengen, iemand die mij kan vertellen waarom ik een Nikon MOET kopen?
WildChild schreef:Is er iemand die hier een heel sterk argument tegenin kan brengen, iemand die mij kan vertellen waarom ik een Nikon MOET kopen?
bloempje1 schreef:ik krijg met mijn camera canon eos 400d al me fotos over belicht of wazig..help..wat zijn jullie instellingen en welke stand fotografeer je?welk bepaald knopje dan he.
bloempje1 schreef:ik krijg met mijn camera canon eos 400d al me fotos over belicht of wazig..help..wat zijn jullie instellingen en welke stand fotografeer je?welk bepaald knopje dan he.
WildChild schreef:Is er iemand die hier een heel sterk argument tegenin kan brengen, iemand die mij kan vertellen waarom ik een Nikon MOET kopen?
capopjekop schreef:Dat valt denk ik wel mee. Ik heb het in de tijd aan een aantal fotograven gevraagd welke ze mij aan konden raden een nikon of een Canon en ze zeiden allebei dat er niet veel verschil in de merken zit, en dat het puur persoonlijk is waarom ze een nikon of een canon hadden aangeschaft. En kijk eens naar de foto's van hypofocus, super mooie foto's vind ik en gemaakt met een nikonUiteindelijk bepaalt de lens en de fotograaf de foto natuurlijk.
Het is mss te raden maar ik ben een nikon gebruiker en als ik ooit een andere camera koop word het zeker weer een nikon
bloempje1 schreef:onderanderen deze dit doet die ook met buiten fotos.
nee hj doet het in alle standen.En de lens staat hoe jij het beschrijft gewoon goed.
Loutjelou schreef:Ik wil graag een goede camera, maar eigenlijk niet met zo'n groot ding lopen. Dus wil ik liever een écht goede compact camera. Iemand suggesties?
bloempje1 schreef:onderanderen deze dit doet die ook met buiten fotos.
nee hj doet het in alle standen.En de lens staat hoe jij het beschrijft gewoon goed.