Zwangerschapsshoot. Ik vind dit wel een krachtige foto.
Leuk dat die meeuw net langs vloog op de achtergrond!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Erg fijne kleuren ook! De bewerking vind ik best leuk gedaan, maar om het geheel wat rustiger te maken zou je eventueel nog kunnen proberen om iets te doen aan de verkeersborden/verkeerslichten 
Je achtergrond vind ik echter nogal slordig overkomen, als je die (eventueel zelfs in nabewerking) wat rustiger zou kunnen maken zou de aandacht van de kijker veel meer naar het onderwerp getrokken worden.
Heel knap gedaan!
Ook is je compositie een stuk rustiger doordat je erachter enkel lucht en water hebt die wat onscherp zijn. Erg leuk gedaan!
Een beetje jammer dat het hoofd zo in de schaduw zit maar het is niet zo heel erg storend. 

Ik denk persoonlijk echter dat de uitsnede wat krapper zou mogen, nu ziet het veertje er een beetje 'verloren' uit 
Leuk dat die eerste koe zo aandachtig naar de camera kijkt 
Je hebt de ogen heel mooi vastgelegd en je DoF zorgt voor een rustige achtergrond!
De knuffel ziet er lekker zacht maar tegelijk ook heel chagrijnig uit 
De achtergrond is helaas wel heel erg rommelig waardoor mijn aandacht wat afgeleid wordt.
Je legt de verwondering van de baby heel mooi vast, knap gedaan!
De nabewerking vind ik ook best geslaagd, al lijkt hij op sommige plaatsen net iets te veel verscherpt.
Mooie DoF ook!
Gave schoenen trouwens!
Het is ook eens iets anders dan veel andere zwangerschapsshoots, leuk gedaan!
Ik vind hem echt onzettend geslaagd!
Leuke DoF ook!
De liefde straalt er echt vanaf! De onscherpe achtergrond brengt ook echt rust in het geheel 

Jammer dat hij qua kleur eigenlijk een beetje wegvalt tegen dat felle groen.
Gaaf dat je dit hebt kunnen vastleggen!
Gave kleuren ook!
Ik vind de kleuren wel wat grauw uitgevallen, toch een beetje jammer.
Ofwel had je kunnen een witte rand tussen laten denk ik. Van de foto's op zich vind ik dat ze veel beter hadden kunnen zijn, het hondje valt erg weg tegen de schaduwen op de grond.
Knap werk!
Knap werk!
De bloem springt echt heel mooi naar voren en je hebt ook een leuke bokeh 
Maar zijn de linker en rechterfoto jou dezelfde?