Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deetjeeuh schreef:ohmydeem schreef:Mag dat, ik dacht dat je elke week een nieuwe moet maken?
Ja dat mag, volgens mij staat dat er weleens bij. Nu, kies wat uit en post.
Volgens mij zijn zulke dingen al vaker gezegd tegen jou.
Deetjeeuh schreef:Kimberly, tegen wie had je het nu?
kimberley23 schreef:Deetjeeuh schreef:Kimberly, tegen wie had je het nu?
Oepss sorry die was voor Marije en die andere voor Jolanda ben per ongeluk over jouw foto heen gelezen *schaam schaam*Dus hier je feedback: Leuke foto! Mooi van kleur maar misschien is die een beetje overbelicht? Ik zou hem nog iets meer bewerken zodat de blaadjes wat meer loskomen en het de felste (als je dat zo schrijft) iets minder maken, maar eigenlijk vind ik het toch wel echt een fijne zomerse foto! haha, ga zo door
Deetjeeuh schreef:
MarijeR schreef:
MarijeR schreef:
ohmydeem schreef:Hier mijn foto, ik heb vorige week mijn paardje in moeten laten slapen. Ik heb zelf de foto gemaakt zoals hij is. Gelukkig 2 vriendinnen die mee wilde helpen om toch een leuke middagje er van te maken.
[ Afbeelding ]
Joey schreef:Sterkte..
Mijn weekfoto (weer veulentjes haha)
[ Afbeelding ]
Bedankt voor de leuke reactie's! De kleuren kloppen, ben nu echt bij mijn stijl gebleven en ga ik lekker niet van afwijken, wat mensen nou van de kleuren vinden haha
XiiaaooNaa schreef:Week 19
Foto net gemaakt, kwartiertje geleden denk ik![]()
Vanuit ons bovenste raam zie je het Vredespaleis! Het is dus het Vredespaleis.
[ Afbeelding ]
Robin_Rikkie schreef:Mijn week 19, zeer simpel, was puur om de instellingen een keer goed te krijgen. Ik ben niet ontevreden
Niet perfect scherp maar voor de rest tevreden
][ Afbeelding ]
JewEmm schreef:
Agossie schreef:
NatassJa schreef:
Sodeletuut schreef:[ Afbeelding ]
Lizaa01 schreef: