Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voordat je je straks afvraagt waarom 'de foto's niet zo worden als dat ze op internet waren'
 Voordat je je straks afvraagt waarom 'de foto's niet zo worden als dat ze op internet waren'  

De EOS M10.
 De EOS M10.  Ik denk dat ik maar voor de EOS M3 ga voor update van mijn M1. De M10 is een afgeslankt zusje van de M3.
 Ik denk dat ik maar voor de EOS M3 ga voor update van mijn M1. De M10 is een afgeslankt zusje van de M3.                                                         

Courses schreef:Ach, 't is allebei meh glaswerk. Degene met IS is Image Stabilisator. Het valt opzich wel mee qua hoeveel verschil er tussen zit dus ik zou daar niet teveel over pijnzen

Shiloh schreef:Condor, ben je van plan dan ook zelf met instellingen en zo aan de slag te gaan? Voor huis tuin en keuken foto's vind ik het echt zonde om te investeren in een spiegelreflex. Ik zou dan eerder een goede super zoom camera of bridge camera adviseren.

De nieuwe Alpha's hebben dacht ik wel gewoon het standaard voetje net als Canon en Nikon.
 De nieuwe Alpha's hebben dacht ik wel gewoon het standaard voetje net als Canon en Nikon.