Helaas niets anders meer gemaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tesseke schreef:Net enkele daagjes op vakantie geweest, dus deze POTW eentje van de Moezel in Duitsland![]()
[ Afbeelding ]
Leonyr schreef:tesseke schreef:Net enkele daagjes op vakantie geweest, dus deze POTW eentje van de Moezel in Duitsland![]()
[ Afbeelding ]
Dat is ook eng, ik kom daar ook net vandaan.
In welk plaatsje zaten jullie?
tesseke schreef:Leonyr schreef:
Dat is ook eng, ik kom daar ook net vandaan.
In welk plaatsje zaten jullie?
Wij logeerden in Mesenich, al zijn we daar zelf amper geweest. Deze foto is genomen op het uitzichtpunt van het Dortbachtal, naast Klotten.
Ik denk dat er aan de Moezel tijdens de zomermaanden meer Nederlanders en Belgen zitten dan Duitsers, ben er nog enkele bekenden tegen gekomen
magda_90 schreef:Ik ben eens ruim op tijd voor week 33.
[ Afbeelding ]
De rest is te zien op http://makwafotos.nl/Picture_of_the_week.html
Citaat:Het is 11 augustus langgeleden. De Rode Lansiers, een cavalerie eenheid in dienst van de keizer tijdens de Napoleontische Oorlogen, maakte zich rustig op voor een spectaculaire dag op het landgoed Verhildersum in Leens, Goringen in de Nederlanden. De paarden werden verzorgd en opgetuigd, de kinderen kregen aandacht, de haren werden gevlochten, het middageten werd bereid en de beeldschone jonkvrouwen bezochten de borg.
Opeens werd de menigte opgeschikt door een heuse stribbeling tussen een Oranjegezinde militia en de 69eme linie infanterie, gevangen zal hij worden! Afvoeren die hap.
De rust keert weer terug en zodoende kan het brood verder gemaald worden alvorens het te vuur komt. De laatste hand wordt gelegd aan de paarden en hun uitrusting en zodoende kunnen de Rode Lansiers te paard. Samen met hun krijgsmachten trekken ze richting de tuinen van Verhildersum; daar zouden die afvalligen namelijk zitten!
Wordt vervolgd...
Eerste impressie