JolandaS schreef:Ik heb gisteren mijn 20D verkocht. Daar heb ik begin 2005 € 1.469,= voor betaald! Alleen voor de body, zonder lens.....
Ik ga de mijne binnenkort uiteindelijk ook maar eens verkopen. Wat heb je er nog voor gekregen, als je dat vertellen wil?
HLPhoto schreef:Wat betreft hoge ISO.. vind ik het verschil tussen de 350D (oftewel de 30D die ik hiervoor meer gebruikt heb, en zelfs inschaal boven de 40D en 50D) en de 550D niet gigantisch groot. De 550D wint dat "wedstrijdje" wel, vooral op en boven ISO 3200.
...al was het alleen maar omdat ISO 3200 niet eens mogelijk is op de 350D

...Had trouwens niet verwacht ooit te zien dat je 't eens met me zou worden op het punt van de te veel pixels en kwaliteitsverlies van de 7D en 550D...
Verder ben ik 't in grote lijnen absoluut eens met je betoog. Vooral van Canon word ik nogal moe; Nikon is nog bezig met camera's bouwen waar Canon puur de megapixel-race aanhoudt en van "mijn" centen (indirect) 120 megapixel sensors bouwt ipv de prestatie van hun camera's te verbeteren...
HLPhoto schreef:Dat kan met iedere spiegelreflexcamera.. maar maakt Panasonic spiegelreflexen?
In ieder geval Micro 4/3:
http://www.dpreview.com/reviews/specs/P ... dmcg10.asp
ramboe schreef:Is De Panasonic Lumix DMC-G10 een goed camera?
Ah kijk, daar ging je vraag dus ook over

Micro 4/3 is een soort van spiegelreflexcamera met soortgelijke kwaliteit als een SLR je kan bieden, maar dan zonder de spiegel die de "spiegelreflex" zijn naam geeft