[VER] alles en niets...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mich_elle

Re: [VERHAAL] alles en niets...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:13

Leuk stukje weer

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 19:17

Dank jullie.

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 22:50

weet je al wanneer er weer een nieuw stukje aankomt?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:00

Leuk stukje! ik wacht ook op een nieuwe Tong uitsteken

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:23

Het is weer weekend dus.. Bloos , haha!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 21:07

Ik heb al een nieuw stukje en morgen komt hij er te staan Lachen

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 22:39

Danielle_ schreef:
Ik heb al een nieuw stukje en morgen komt hij er te staan Lachen

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 08:25

Ik ben al vroeg wakker... dus hij staat er ook lekker vroeg op Tong uitsteken .
Maar hoop dat jullie het nog een beetje leuk vinden Clown ...

We liepen door wat straten heen, ondertussen goed kijkend naar een overnachtingplaats. Ik bedacht me dat we geen geld hadden, dus dat hielp ook al niet erg mee. Even keek ik Jason aan en begon er toen maar over. “We hebben geen geld.” Hij keek mij even aan en haalde geld uit zijn zak. “Meegenomen toen ik jou ophaalde.” Snel deed hij het weer terug in zijn zak. Dat was tenminste voorlopig niet iets om zorgen over te maken. Opeens stond Denise stil. “Look! There we can stay.” “Fantastic!” Glimlachte ik. We liepen er heen, het zag er niet super goed uit van buiten, maar na wat wij allemaal hadden gehad vond ik dit zeker geen probleem! We huurden een kamer voor drie personen. Denise wou liever niet alleen slapen en ik keek er ook niet naar uit. Jason had alleen gekund, maar dat wouden Denise en ik ook niet. We voelden ons tenminste een beetje veilig met hem.

Ik zag dat Denise nog steeds erg moe was, wat niet raar was na alles wat wat ze meegemaakt had. Ze hoefde eindelijk zich niet heel erg zorgen te maken. Al moesten we nog wel oppassen. Ik hielp haar in het bed en bleef naast haar zitten. Jason zat bij de openhaard na te denken. Waarschijnlijk over hoe het nu verder moest. Toen Denise eenmaal sliep liep ik naar hem toe en ging bij hem zitten. “Wat gaan we nu doen?” Vragend keek ik hem aan. “We gaan morgen op weg naar een andere stad. Hier kunnen we niet blijven, dat is veel te gevaarlijk. Binnen een paar uur kunnen we daar zijn, als we liften. Als we daar aankomen gaan we meteen opzoek naar een Amerikaanse Ambassade. En dan maar hopen dat ze ons willen helpen.” Bezorgd keek hij voor zich uit. Er was daar geen Nederlandse Ambassade natuurlijk. Ik bleef een tijdje naar Jason kijken. Nog nooit had ik hem zo bezorgd gezien. Ik legde mijn hand op de zijne. “Het komt wel goed.” Zei ik zachtjes. Hij glimlachte en pakte mijn hand. “Het moet.” Vervolgde ik. Ik ging tegen Jason aanzitten en friemelde een beetje aan zijn vingers.
Opeens schoot hij in de lach. “Wat doe je met mijn hand?” Plagend keek hij me aan. Geschrokken keek ik op van mijn gedachte. “Was beetje in gedachte.” Glimlachte ik en stopte met het gefriemel. “Dat merk ik.” Antwoordde hij alleen. “We moeten maar eens gaan slapen, morgen word een drukke dag!” Ik knikte en stond op. Jason deed hetzelfde en even later lagen we in bed. Ik kroop weer tegen Jason aan die zijn armen om mij heen deed. Al snel viel ik in een diepe rustige slaap. Wat ik ook wel nodig zou hebben voor de volgende dag.

De laatste zorgen gleden weg in mijn slaap en de volgende morgen werd ik weer fris en uitgeslapen wakker. Ik strekte mij uit en keek uit het raam, waardoor de eerste zonnestralen al kwamen. Na een kwartiertje maakte ik Denise en Jason wakker. “We have to go in 30 minutes.” Terwijl zij nog wakker werden maakte ik brood klaar voor onderweg, wat we die dag ervoor hadden besteld. Toen ik het belegd had deed ik het terug in de zakken en pakte de flesjes drinken die ik er ook in deed. Ondertussen waren Jason en Denise ook klaar en nog geen twintig minuten later waren we op weg. Ik liep naast Denise, waar ik hele gesprekken mee voerde. We kwamen meer over elkaar te weten, hoe het bijvoorbeeld was voor haar hier. Jason liep aan de andere kant van Denise, hij deed net of hij niet meeluisterde maar deed dat ondertussen wel. Zodra er een auto aankwam probeerden we of ze wouden stoppen, maar dat was nog best moeilijk!

Uiteindelijk stopte er een auto. Er zat een hele aardige vrouw in, ze was in het begin een beetje afstandelijk, maar uiteindelijk toch erg aardig. Ze was ook op weg naar de stad waar we moesten wezen. Na een tijdje viel het me op dat Denise erg stil was. Ik keek haar vragend aan. Ze wou de vrouw niet bang maken, aangezien onze situatie erg vreemd was. Ze wees naar een auto achter ons en keek mij toen weer bang aan. Toen ik ook op de auto lette, merkte ik dat ze ons de hele tijd al volgde. Ook Jason bleek het te zien. We zeiden allemaal niets, maar we hoopten dat het niet weer een herhaling zou worden van ze. Ik trok Denise tegen me aan en glimlachte geruststellend naar haar. De vrouw had gelukkig nog niets door en dat moesten we maar zo houden! Langzaam kwamen we dichterbij en dichterbij, maar het gevoel dat we achtervolgd werden werd ook steeds sterker...

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 10:38

Spannend weer!!! Echt super..

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 10:55

Oh god Haha! Het word spanneeend! Leuk stukje Ja Zoals altijd Bloos

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:20

Leuk stukje weer Knipoog je maakt het goed spannend Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 16:48

Dank jullie Lachen !

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:05

leuk weer hoor daan Lachen

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:18

spannend en goed stuk weer!

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:37

Leuk stuk! Haha!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:00

Je schrijft het goed. Haha!

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 17:03

dank jullie Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:31

Leuk stukje weer hoor!
Maar denk je er wel aan dat je per deel dat je plaatst 1500 woorden moet hebben? Dit stuk is bijna 800 woorden en je zit in CB. Denk er even aan Knipoog

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 18:15

hee!!
nou ik heb liever 1 stuk van 500 woorden dan dat we weer 1 week moetten wachten dan van 1500 woorden hebben!
heel goed geschreven en ik vind het ook heel erg leuk verhaal!!

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:22

Omdat je in Creabea zit moet het 1500 woorden zijn. Dat is een regel Lachen

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 09:51

Ja, ik tenzij het in de JHK komt, dan zou het wel kunnen. Dat gebeurt ook nog vaak, maar nu moet het idd 1500 woorden zijn. Dus dat zal ik in het vervolg maar doen. Ik dacht trouwens ook dat verhalen maar zoveel pagina's mochten zijn. ( was tijdje dat er maar 5 pagina's mochten zijn dacht ik)
Mijn drukke weken zijn eindelijk dan nu echt voorbij met herkansingen en alles. Dus van het weekend komt sowieso weer een stuk Lachen !

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 10:29

Leuk weer maar ben nu ook wel super benieuwd naar het volgende stukkie haha!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:03

Ik ook, wanneer komt een nieuwe?

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 15:44

Ik gok dat het er rond zondag er wel opstaat Lachen Meestal zo tenmiste Tong uitsteken

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 18:49

ja klopt Knipoog dat denk ik ook.. want meestal schrijf ik vandaag een stukje, morgen ook.. stuur het naar Jeltien om het even te controleren en dan komt hij meestal zondag er op Knipoog