Het gaat er vooral om dat hij wat mooier wordt, met name de ogen. Toen ik de foto maakte was het namelijk te donker om zonder flitser te fotograveren, maar met flits werd het zoals deze, te donker enz.
Goed nieuws ik krijg Photo shop corel x (of in elk geval een photo iets met een lange naam) En dan kan ik ook leuke dingen maken dus jullie krijgen er een bewerker bij. Wooow marciatje hij is echt heel lief dankje
Ik zou graag een bewerking willen van deze foto's voor op de site van mijn pony. De achtergrond kleur van de site is wit dus als er iemand een vervaging in wil gooien moet het wel met wit zijn. De copright/naam van jou mag eronder staan zodat mensen zien dat jij dat heb bewerkt.
* Ik heb liever mensen die echt ervaring hebben met bewerken want alleen een rand of een kleurtje eromheen kan ik ook wel
Wil iemand hier de "ruis" (ik weet niet of je dit zo noemt, maar ik neem aan dat jullie weten wat ik hiermee bedoel ) uithalen, of anders mij en het paard uitknippen? Alvast heel erg bedankt! En sorry dat ik wéér wat aanvraag, maar ik heb een scanner, en nu heb ik eindelijk wat meer foto's van mijn schatjes