ik wil er ook aan beginnen ,,, maar ik vraag me nog iets af,,, hoe doen jullie dat met de achterkant van een pagina? als je er bv. eyelets en andere dingen doorheen hebt geslagen/gehaald, en je wilt gewoon weer verder op de andere kant? gewoon daar een pagina overheen plakken oid?
Dat laatste knollebol Nogmaal gesproken werk je in pageprotectors (doorzichtige hoezen) dus kun je daar 2 pagina's los in kwijt, met de ruggen tegen elkaar
Bwegrijp ik uit je reactie dat je persee die ene pagina aan beide kanten wilt gebruiken? misschien iets over die eyelet heenplakken aan de andere kant, een foto ofzo
Tip: er zaten van die metalen ronde dingetjes in de chips, verf ze in een kleur, schijf of plak er iets op en doe er een gaatje doorheen et perverator(makkelijk) en hang hem aan een lint aan je scrapbook
Ik heb het ooit gedaan met een vakantie album van ons Voor m'n ouders hun 25 jarig huwelijk Alleen nooit echt afgemaakt.. Jammergenoeg! Dit topic met al die voorbeelden motiveert me wel moet ik zeggen
Ik ga me snel aanmelden dan K heb vanmiddag net 2 nieuwe fotoplakboeken gekocht dus k ga vanavond als ik op m'n buurmeisje moet passen, weer even bezig