[VER] Puber *Geen goede titel nog*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BertBaley

Re: [Verhaal] Puber *Geen goede titel nog*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 00:19

Heb het helemaal gelezen echt super leuk verhaal *LOL*

Komt er helemaal geen stukje meer?

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:18

Wowwhh echt een SUPER goed verhaal echt waar!
Goed einde alleen wat spytig Verdrietig

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:43

Awh ik heb me bijna 2 uur kunnen vermaken met dit verhaal
maar wat een zielig einde Verdrietig Ik vind dat je echt heel goed schrijft
en mij kon je er zeker het hele verhaal inhouden zonder me
dan ook een moment te vervelen Knipoog

_Charlotte_

Re: [VER] Puber *Geen goede titel nog*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:02

mooi verhaal, ben benieuwd naar het vervolg.. wel jammer dat ze dood is!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 16:23

ik heb het helemaal gelezen , wat een gaaf verhaal. Vind alleen het einde wat minder.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 16:32

HardcoreLady schreef:
Ik ga vanaf vandaag weer verder met dit verhaal. Hier komt een vervolg op. Waarscheindelijk gewoon in dit topic.

Wanneer krijgen we een stuk te lezen dan, dit is inmiddels al een maand geleden...?

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 20:50

Ik vond het erg leuk om te lezen ook omdat er telkens wat was ..
Als je er een boek van maakt werk je hem dan uit ?? want anders is het wel een klein boekje

Birgit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 02:33

Super verhaal! OK dan!
Erg leuk om te lezen, van sommige stukken kreeg ik echt kippevel.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:30

Als je tijd hebt zou ik toch doorschrijven. Ik vind het echt een goed verhaal. En als het je lukt een uitgever te vinden; dan heb je zeker een mooi begin gemaakt.. Ga zo door ik volg het in ieder geval Lachen

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 15:34

Stipje

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:21

Leuk verhaal! Lekker dramtisch Knipoog

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:03

HardcoreLady schreef:
Ik ga vanaf vandaag weer verder met dit verhaal. Hier komt een vervolg op. Waarscheindelijk gewoon in dit topic.

Dit vind ik eigenlijk nogal stom, je zegt dat je verder gaat, maar laat dan niks van je horen. Had dan eerst het nieuwe stukje gemaakt en dan pas het topic weer 'opgewekt'.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-07 16:14

@ Eleandra; Ik kan er weinig aan doen, dat ik er nu even niet veel tijd voor heb, en het minimaal 1500 woorden moeten zijn. Ook heeft de computer met Word erop het een tijd niet gedaan waadoor ik ook niet verder kon. Niet zo snl je conclusies trekken; Eleandra. Jij schopt dit topic nu weer omhoog met deze reactie terwijl dat niet nodig was geweest. Knipoog

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:29

Vandaar dat ik ook zei dat je het topic beter pas omhoog had kunnen schoppen wanneer je weer een stukje had. Ik trek geen onterechte conclusies, een topic van een jaar geleden omhoog schoppen, met de melding dat je verder gaat en dan heel lang niks van je laten horen? Nee, dan had je naar mijn mening beter even kunnen wachten tot je een stuk had, en dan pas het topic omhoog schoppen. Zoals ik al zei. En ik schop het topic helemaal niet omhoog, het is nu een klein stukje naar boven gegaan misschien, maar op pagina 1 stond hij toch al.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:35

Goed verhaal hoor Lachen

Heb het ook van deel 1 tot het laatste deel in een ruk uit gelezen.

Super !

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 14:48

Mooi verhaal!

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 15:06

ik vind dat eleandra wel gelijk heeft,
ik w8 er eigelijk ook al wel een poosje op:P
ik vond het wel heel leuk verhaal wat je had geschreven!!
maar macht nogsteeds zoals meer op een nieuw verhaal wat een heeeeeeeeeeeele poos geleden al zou komen...

Drea_Fen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:58

Ik vind het heel jammer dat je niet verder werkt aan dit verhaal, Er zit potentie in. Als ik jou was zou ik echt me best er voor doen om het te kunnen publiceren. Maar als jij er geen tijd en zin in hebt, Vind ik eigenlijk dat je het verhaal niet op nieuw had moeten oppakken.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:17

haay, jy had eerst zon voorkant nodig , en myn broer had diee gemaakt, wou je daar nog wat mee doen of niet ?

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:47

heey !

ik heb net het hele verhaal gelezen en vind hem echt super goed!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 23:17

Dit is een klein deel, maar nu weten jullie iniedergeval hoe het met Sanne afloopt.

'Bel de ambulance!' gilt de agent die Sanne vasthoud. De andere agent piept de ambulance op en meld dat het om een noodgeval gaat.
Ondertussen reanimeert de andere agent Sanne. David is in de boeie geslagen en wordt het busje ingezet. Hij schreeuwt nog naar Sanne: 'ik zei het je toch!
Ik grijp je!'
Binnen enkele minuten arriveert de ambulance. Sanne ademt nog steeds niet. De ambulance laad haar in een rijdt met gilende sirenes weg.
Verbaasd, geschrokken en in paniek stonden Mona en de ouders van Sanne nog op de plek waar het gebeurd was. De politie was inmiddels bezig met het
afzetten van de plaats waar alles was gebeurt.
Inmiddels was er nog een auto geariveerd met 2 vrouwelijk agente. Deze namen de ouders van Sanne appart om ze een paar dingen te vragen. Mona stond daar
alleen. Ze was in totale paniek en belde Thijs op. Thijs nam slaperig op. 'Thijs thijs Sanne is neergeschoten Thijs wat moet ik doen Thijs kom asjeblieft
hier heen' huilde Mona in paniek toen ze Thijs aan de telefoon kreeg. Thijs was ineen keer wakker. 'Waar ben je Mona?' vroeg Thijs. Mona legde uit dat ze
in het park waren en Thijs beloofde gelijk te komen. Binnen 5 minuten was hij er. De ouders van Sanne worden door de poltie mee genomen naar het ziekenhuis.
Ze hadden te horen gekregen dat Sanne was geranimeerd en weer bij was gekomen. De kans was alleen nog wel erg groot dat Sanne het niet zou overleven. Mona
en thijs liepen naar het huis van Mona. Bij het huis van Mona gaan ze samen op een bankje zitten. Ze zeggen maar weinig. Mona vertelt aan Thijs wat er
gebeurt is. Wanhopig kijkt Mona elke minuut op haar telefoon om te kijken of de ouders van Sanne al hebben gebeld met goed nieuws. Als ze voor de 20x keer
op haar telefoon kijkt gaat hij af. 'Met Mona.' 'Hoi Mona, Herman hier, ik heb slecht nieuws.. Sanne heeft het niet gehaald.. Waar zijn jullie? Dan laat ik
jullie opahelen.' verteld de vader van Sanne. 'Mona? Mona waar zijn jullie?' vraagt herman nogmaals. Mona zit verstijft met de telefoon in haar handen.
Thijs ziet Mona zitten en neemt voorzichtig de telefoon van haar over. 'Meneer, Thijs hier.' 'Thijs, jongen, waar zitten jullie?' vraagt Herman. 'Bij Mona'
antwoord Thijs. 'Ik stuur een auto om jullie op te halen. Sanne is overleden thijs.' 'Oke, tot zo.' is het enigste wat Thijs weet uit te brengen en hij
hangt op. Tegelijk kijken Mona en Thijs elkeaar aan. Ze barste in tranen uit. Sanne overleden. 'Ik vermoord hem' mompeld Thijs in zichzelf. Na 5 minuten
komt er een auto aan rijden met de 2 vrouwlijke agente van daarnet. Beide condoleren ze Thijs en Mona. Het enigste wat ze kunnen doen is knikken.
De agente rijden Thijs en Mona naar het ziekenhuis waar Sanne ligt. Langzaam lopen ze naar binnen. De agente leiden ze naar de kamer van Sanne waar Sanne
haar ouders ook zijn. Sanne dr moeder heeft nog steeds de hand van Sanne vast. Sanne ziet er raar uit. Haar gezit is grauw en vies van het bloed.
Haar haren zitten door de war. Haar kleding zit onder het bloed. Mona zakt langzaam in elkaar en zit huilend op de grond. Thijs loopt langzaam naar het bed
van Sanne toe en streelt haar koude, maar mooie gezicht. Hij bezeft nog steeds niet dat Sanne overleden is. Tranen glijden over zijn wangen. 'Oh mooie lieve
Sanna, waarom nou? Waarom?' fluisterd Thijs.

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:41

Jammer dat je het eind zo afraffelt. Ik vond het een leuk verhaal.

Drea_Fen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:41

Ja ik vind het idd een beetje afgeraffelt zonde..